پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۵ شوال ۱۴۴۵ | Apr 25, 2024
آیت الله علماء نماینده ولی فقیه در استان کرمانشاه:

حوزه/ نماینده ولی فقیه در استان کرمانشاه با انتقاد از عدم مدیریت جاذبه های گردشگری استان، گفت: برخی آثار تاریخی استان ما در دنیا بی نظیر است، که متأسفانه این همه موقعیت درآمد زایی مغفول مانده است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری « حوزه » در کرمانشاه آیت الله مصطفی علما، صبح امروز در دیدار مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری کرمانشاه، بر لزوم مدیریت بهینه آثار باستانی استان برای جذب بیشتر گردشگر تأکید کرد.

نماینده ولی فقیه در استان کرمانشاه افزود: باید با مدیریت درست و علمی، آثار تاریخی، باستانی و گردشگری را به مراکز جذب گردشگر تبدیل کرد تا با درآمد زایی هنگفتی که دارد اقتصاد استان را سرو سامان داد.

وی تأکید کرد: در آمد برخی کشور ها از طریق جاذبه های گردشگری به دست می آید و این قبیل کشور ها، جزء کشور های پیشرفته می باشند.

آیت الله علما پیرامون ضرورت شناسایی و بهره برداری از ظرفیت های گردشگری استان کرمانشاه تصریح کرد: خوشبختانه استان کرمانشاه هم جزو استان هایی است که اماکن توریستی آن بسیار بالا است و باید از این موقعیت های ویژه استفاده مطلوب را به عمل آورد.

نماینده ولی فقیه در استان کرمانشاه با انتقاد از عدم مدیریت جاذبه های گردشگری استان، گفت: برخی آثار تاریخی استان ما در دنیا بی نظیر است، که متأسفانه این همه موقعیت درآمد زایی مغفول مانده است.

 وی در پایان گفت: اگر برخی از این ابنیه تاریخی را سامان دهند و بتوانند با تبلیغات خوب آنها را معرفی کنند، می تواند درآمد بالایی داشته و باعث رفع مشکل بیکاری جوانان  باشد.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha