دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 29, 2024
انتخاب اصلح

حوزه/ با توجه به نزدیک شدن ایام انتخابات، برنامه های انتخاباتی کانون انقلاب اسلامی حوزه ی خراسان در مدرسه علمیه عباسقلی خان با سرعت و دقت بیشتری در حال پیگیری و اجراست.

به گزارش خبرگزاری حوزه از مشهد، با توجه به نزدیک شدن ایام انتخابات، برنامه های انتخاباتی کانون انقلاب اسلامی حوزه ی خراسان در مدرسه علمیه عباسقلی خان مشهد با سرعت و دقت بیشتری در حال پیگیری و اجراست که در همین راستا نشست مشترکی با حضور حجت الاسلام جلال، مسئول ستاد مشارکت حداکثری خراسان رضوی با حجت الاسلام بابایی مدیر کانون انقلاب اسلامی این مدرسه برگزار شد.

حجت الاسلام جلال با توجه به مدیریت فعالیت های موفقی همچون "کافه گفتگو"، تصریح کرد: هر زمان که ما میدانی را با حضور چهره به چهره پر کردیم با استقبال چشمگیر مردمی مواجه شدیم.

وی افزود: مجموعه ی ما با توجه به تجربه های قابل توجهی که در مواجهه ی مستقیم با مردم داشته، مورد نظر تشکل های مختلف دانشجویی قرار گرفته و به عنوان الگو در حال گسترش است.

حجت الاسلام بابایی نیز در ادامه ی جلسه گفت: تجربه ی موفق "کافه گفتگو" مایه ی مباهات است و یقینا در ایام انتخابات قابلیت گسترش در کل شهر و استان را دارد.

وی افزود: یکی از پایگاه هایی که می تواند بخش قابل توجهی از مردم را نسبت به حضور حداکثری تشویق کند، مدرسه ی عباسقلی خان در مجاورت حرم مطهر حضرت رضا (ع) است.

 انتهای پیام/۳۱۳/۲۵

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha