جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
همایش بصیرتی

حوزه/ با حضور اساتید و نخبگان بسیجی حوزه علمیه قم همایش بصیرتی – سیاسی فضای مجازی و نقش آن در انتخابات در دانشکده شهید محلاتی قم برگزار شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه، این نشست به همت مرکز امور اساتیدو نخبگان بسیجی طلاب و فضلای حوزه علمیه قم با حضور جمع کثیری از اساتید و نخبگان حوزه با رعایت شیوه نامه های بهداشتی و فاصله گذاری اجتماعی در سالن همایش های دانشکده شهید محلاتی قم با سخنرانی سردار جلالی رئیس سازمان پدافند غیرعامل کشور برپا شد.

غلامرضا جلالی فراهانی، رئیس سازمان پدافند غیرعامل کشور در این همایش، از سازماندهی گسترده دشمنان برای جهت دهی به افکار عمومی جامعه خبر داد و گفت: در حال حاضر عرصه جنگ به کلی عوض شده و تمام اولویت‌های جنگی در بستر شبکه های اجتماعی تشکیل شده است.

وی  گفت:در این شیوه جنگ دشمنان به گونه‌ای برنامه‌ریزی می‌کنند که ذهن و فکر جامعه علیه منافع ملی خود حرکت کند و به دست خودمان به میهن و نظام اسلامی ضربه بزنیم.

سردار جلالی  با تاکید بر ضرورت ساماندهی فضای مجازی در داخل کشور گفت: نیروهای مومن، متعهد و انقلابی نیز باید در این فضا حضور پررنگ تری داشته باشند تا در مقابل بسیاری از اخبار و جهت گیری های غلطی که دشمنان شکل می‌دهند روشنگری کنند.

انتهای پیام  ۳۱۳/۱۷

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha