جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
دیدار

حوزه/ آیت‌الله رجبی بر اهمیت و لزوم برگزاری دوره‌های طرح ولایت تأکید کرده و گفت: باید کار فرهنگی مطلوب در دیگر کشورها به وسیله نیروهای فرهنگی همان‌ محل صورت گیرد.

به گزارش  خبرگزاری حوزه، حجت‌الاسلام و المسلمین احمدی میانجی، عضو هیئت‌رئیسه مؤسسه آموزشی و پژوهشی امام خمینی(ره) در دیدار با  آیت‌الله رجبی، گزارشی از فعالیت‌های این مؤسسه در عرصه‌ بین‌الملل، به‌ویژه در کشورهای روسیه، چین و... ارائه داد.

وی  وجود ظرفیت‌ها و زمینه‌های فراوان در کشورهای مختلف برای دریافت آموزه‌های ناب اسلامی را فرصتی دانست که باید از آن استفاده کرد.

در این‌راستا، برگزاری دوره‌های طرح ولایت به زبان‌های مختلف در دیگر کشورها و تربیت مدرس این دوره برای عرصه بین‌الملل را از جمله نیازهای ضروری دانسته و آمادگی خود جهت همکاری با مؤسسه امام خمینی(ره) به ویژه بهره‌گیری از اساتید محترم کانون طلوع و مرکز مشاوره مأوا را ابراز داشت.

 آیت‌الله رجبی نیز ضمن ابراز خرسندی از فعالیت‌های گسترده این مرکز طی سال‌های گذشته، بر اهمیت و لزوم برگزاری دوره‌های طرح ولایت تأکید کرده و گفت: باید کار فرهنگی مطلوب در دیگر کشورها به‌وسیله نیروهای فرهنگی همان‌ محل صورت گیرد.

وی با بیان کلامی از آیت الله مصباح یزدی که گفته بودند: «اگر کمکی از دست ما بربیاید و انجام ندهیم، در برابر خداوند متعال باید پاسخگو باشیم»، آمادگی مؤسسه امام خمینی(ره) را در حد توان و امکانات خود برای مشارکت در این فعالیت‌ها اعلام نمود.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha