پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۵ شوال ۱۴۴۵ | Apr 25, 2024
امام جمعه بویین زهرا

 حوزه / گردهمایی ائمه جماعات و مبلغین شهرستان بویین زهرا با موضوع «مشارکت فعال در انتخابات» با رعایت شیوه نامه های بهداشتی برگزارشد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از قزوین، حجت الاسلام اسدالله رضوانی، صبح امروز در گردهمایی ائمه جماعات مساجد و مبلغین شهرستان بویین زهرا که در مسجد جامع این شهر برگزار شد، گفت: حضور مردم  پای صندوق رای برخلاف تصورات دشمن همواره پر شور بوده و ملت ایران با حضور حداکثری اجازه نخواهند داد استکبار جهانی به اهداف شوم وننگین خود دتست پیدا نماید.

وی خاطرنشان کرد: مردم بدون توجه به این تحرکات در این صحنه حساس سیاسی و انتخابات پیش رو شرکت می کنند و سرنوشت کشور خود را با انتخاب اصلح رقم می زنند.

امام جمعه بویین زهرا عنوان کرد: بهترین و مناسب ترین راهکار برای غلبه بر مشکلات و بحران های موجود حضور در صحنه سیاسی و انتخابات است و اگر می خواهیم استقلال، عزت و سربلندی کشورمان را حفظ کنیم باید در این صحنه مهم انتخابات حضور پرشور و با نشاط داشته باشیم.

وی ادامه داد: در پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی اگر مردم به طور گسترده وارد عرصه سیاسی و اجتماعی نمی شدند این انقلاب به ثمر نمی نشست.

حضور در پای صندوق رای یک فرصت مهم برای ناامید کردن دشمن است

وی اظهار کرد: در جنگ تحمیلی با آن حجم و گستردگی با بیش از هزاران کیلومتر مرزهوایی و دریایی و یک دشمن به ظاهر اما کل شیاطین عالم و کره زمین دست به دست هم دادند که انقلاب اسلامی را نابود کنند اما با رهبری داهیانه امام (ره) و حضور خودجوش مردم و جوانان در جبهه های حق حتی وجبی از خاک ایران را نتوانستند تصرف کنند.

حجت الاسلام رضوانی اظهار کرد:  امروز هم که کشور با شرایطی سخت و تهدیدها و تحریم ها و فشارهای اقتصادی مواجه شده است، بهترین راهکار برای غلبه بر این چالش ها و بحران های موجود حضور در صحنه انتخابات است.

امام جمعه شهرستان بویین زهرا تصریح کرد:  اسلام با خون شهدا قدرت و عظمت پیدا کرد و یکی از راه‌های حفظ این حکومت الهی حضور در انتخابات و انتخاب اصلح است.

حجت الاسلام رضوانی تصریح کرد: انتخابات و حضور ملت ایران در پای صندوق های اخذ رای یک فرصت مهم برای ناامید کردن دشمن است.

انتهای پیام /

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha