یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 28, 2024

حوزه/ نشست اخلاقی با موضوع «عدم وجود فرهنگ احترام در خانواده و راهکار ایجاد آن در خانه»، در مدرسه علمیه کریمه اهل البیت (س) خوانسار برگزار شد.

به گزارش «خبرگزاری «حوزه» از اصفهان، صدیقه سعادتیار، مدیر مدرسه علمیه کریمه اهل البیت (س) خوانسار در نشست اخلاقی با موضوع «عدم وجود فرهنگ احترام در خانواده و راهکار ایجاد آن در خانه»، در جمع اساتید و طلاب گفت:  طلاب قدر و منزلت خود را بدانند. افرادی که به  این مکتب راه پیدا می کنند باید برای دیگران اسوه و سرمشق باشند و با عمل به آنچه فرا می گیرند و توفیق یاد گرفتن را داشته اند ثابت قدم باشند.

مدیر مدرسه علمیه کریمه اهل البیت (س) خوانسار  بیان کرد: همه زنان و مردان مسلمان باید از دستورات شرع و ائمه(ع) پیروی کنند؛ در اجتماع و خانواده ها شاهد مشکلات و معضلاتی هستیم که اکثرا نشأت گرفته از خانواده است.

وی افزود: احترام متقابل در خانواده از مواردی است که فقدانش در زندگی باعث تنش و ناراحتی های روحی و روانی می شود.

مدیر مدرسه علمیه کریمه اهل البیت (س) خوانسار  با بیان اینکه سرچشمه همه بی احترامی ها نبودن فرهنگ احترام در خانواده، اجتماع و فضای مجازی است، ادامه داد: برای ایجاد فرهنگ احترام در خانواده و اجتماع از چند راهکار اصلاح رفتار، ارتباط رفاقت آمیز، تحمل زمان و نیروی کمکی استفاده کرد.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha