جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
مدیر کل تبلیغات اسلامی گیلان

حوزه/ مدیرکل تبلیغات اسلامی گیلان با اشاره به اینکه انتخابات امسال عرصه مجاهدت سیاسی است، گفت: شبکه تبلیغ برای امید آفرینی و ایجاد شور انتخابات با قدرت حضور دارد.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از رشت، حجت الاسلام سعید مهدوی، عصر چهارشنبه در همایش «امت همراه امام» در سالن شهدای ناجا رشت با اشاره به اینکه برگزاری این همایش در راستای لبیک به ندای رهبر معظم انقلاب است، اظهار کرد: باید برای ایجاد شور انتخاباتی شبکه تبلیغ و تشکل‌های دینی و مذهبی وارد عمل شود؛ چراکه انتخابات امسال عرصه مجاهدت سیاسی است.

مدیر کل تبلیغات اسلامی گیلان با اشاره به جنگ روانی دشمن در زمینه انتخابات ۱۴۰۰ ایران، افزود: دشمن این بار به دنبال کمرنگ کردن حماسه حضور ملت ایران پای صندوق آرا است.

وی به رسالت و وظیفه شبکه تبلیغ اعم از مبلغان و روحانیون و تشکل‌های مذهبی و دینی در این کارزار انتخاباتی اشاره و اضافه کرد: عکس العمل ملت ایران با هر سلیقه سیاسی نسبت به دشمنان و کفار شدید است و قطعاً این ایستادگی و حضور پرشور را در حماسه ۲۸ خرداد به نمایش می‌گذارد.

حجت الاسلام مهدوی با اشاره به اینکه ملت ایران در دو قرن اخیر مقابل شیطان بزرگ آمریکا و روباه پیر انگلیس و غده سرطانی رژیم منحوس صهیونیستی ایستادگی کرده و خواهد کرد، گفت: امروز به برکت خون شهدا از انقلاب اسلامی تا هشت سال دفاع مقدس، مدافعان حرم، مدافعان امنیت، شهدای ایستادگی در برابر فتنه ۸۸ و شهدای مقاومت این بار ولی زمان رهبر معظم انقلاب تنها نمی‌ماند.

وی با تأکید بر اینکه در ۲۸ خرداد شاهد یک یوم الله دیگر از ملت ایران خواهیم بود، اظهارداشت: لازم است که مبلغان دینی در عرصه تبلیغ با انگیزه و اراده حرکت کند و یأس و ناامیدی را از دل مردم زدوده و با جنگ روانی دشمن مقابله کند.

انتهای پیام./

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha