شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 27, 2024
تصاویر/ دیدار اساتید و دانشجویان دانشگاه‌های خوزستان با نماینده ولی فقیه

حوزه/ جمعی از اساتید و دانشجویان دانشگاه‌های استان خوزستان با موضوع انتخابات ۱۴۰۰ با حجت‌الاسلام‌والمسلمین موسوی فرد نماینده ولی فقیه در خوزستان و امام جمعه اهواز دیدار کردند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در اهواز، جمعی از اساتید و دانشجویان دانشگاه‌های استان خوزستان با موضوع انتخابات ۱۴۰۰ با حجت‌الاسلام‌والمسلمین موسوی فرد نماینده ولی فقیه در خوزستان و امام جمعه اهواز دیدار کردند.

این نشست صمیمی نخست با تلاوت آیاتی چند از کلام‌الله مجید آغاز شد و در ادامه ترابی‌پور، مسئول قرارگاه جوانان گام دوم انقلاب در دفتر نماینده ولی فقیه در خوزستان و حجت‌الاسلام تاجگردون، معاون فرهنگی و اجتماعی دفتر نماینده ولی فقیه در خوزستان به سخنرانی پرداختند.

مسئول قرارگاه جوانان گام دوم انقلاب با اشاره به این‌که انتخابات پیش رو یکی دیگر از پیچ‌های تاریخی انقلاب است، اظهارداشت: با همدلی و هوشمندی به حول و قوه الهی از این پیچ عبور خواهیم کرد.

وی ادامه داد: اگر تراز افقمان را گام دوم انقلاب قرار دهیم و اهداف راهبردی انقلاب را پیش روی خود ببینیم بدون شک همه تلاش خود را مجاهدانه در این مسیر بکار خواهیم بست.

ترابی‌پور هدف نهایی در گام دوم را تشکیل تمدن نوین اسلامی برشمرد و ادامه داد: تحقق این هدف در گرو تشکیل دولت اسلامی است.

 همچنین در ادامه حجت‌الاسلام‌والمسلمین موسوی فرد نماینده ولی فقیه در خوزستان و امام جمعه اهواز ابتدا به تشریح بخشی از خطبه متقین حضرت امیرالمؤمنین(ع) و در پایان نیز به ارائه پاسخ‌های پرسش حاضران در جلسه پرداخت.

 این دیدار صمیمی باحضور جمع کثیری از اساتید و دانشجویان خواهر و برادر دانشگاه‌های استان خوزستان برگزار شد و در آن دانشجویان به ارائه دغدغه‌ها، مطالبات و پرسش‌های خود در زمینه انتخابات ۱۴۰۰ پرداختند.

از جمله موضوع‌های مطرح شده در این نشست می‌توان به «راه‌حل مشارکت حداکثری، هزینه دادن در معرفی و انتخاب کاندیدای اصلح، تدبیر اندیشی برای مشارکت پرشور مردم، ضرورت شنیدن مطالبات دغدغه‌های مختلف، اهمیت انتخابات شورای اسلامی شهر و روستا و شیوه‌های تشخیص افراد اصلح» اشاره کرد.

 همچنین «معضل قومیّت‌گرایی در انتخابات شوراها، نقش مستقیم امیدآفرینی در مشارکت مردم، شیوه‌های اعتمادسازی نسبت به انتخابات، وعده‌های مسئولان و ضرورت تحول در وظایف و رویکردهای شورای شهر، جانب‌داری انتخابات، شفافیت در دلایل رد یا تائید صلاحیت کاندیداها» دیگر مباحث مطرح شده از سوی دانشجویان خواهر و برادر بود.

«طرح پیشنهاد گفت‌وگوی چهره به چهره جوانان انقلابی با مردم جهت دعوت به حضور در انتخابات، عدم وحدت بین جبهه انقلاب در ارائه لیست واحد کاندیداها، راهکارهای خروج مردم از تردید در رأی دادن یا ندادن، برگزاری دیدار اقوام و عشایر با نماینده ولی فقیه با موضوع دعوت به حضور حداکثری» موضوع‌های پایانی بیان شده از سوی دانشجویان بود.

لازم به ذکر است، دیدار اساتید و دانشجویان دانشگاه‌های استان خوزستان با موضوع انتخابات ۱۴۰۰ با حجت‌الاسلام‌والمسلمین موسوی فرد، نماینده ولی فقیه در خوزستان و امام جمعه اهواز با رعایت فاصله‌گذاری اجتماعی و دستورالعمل‌های بهداشتی برگزار شد.

انتهای پیام./

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha