سه‌شنبه ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۱ شوال ۱۴۴۵ | Apr 30, 2024
تصاویر/ حمایت دوباره شیوخ عشایر، معتمدین و بزرگان خرمشهر و آبادان از رهبر انقلاب برای اعلام حضور در انتخابات

حوزه/ حجت‌الاسلام‌والمسلمین حیدری، حضور در انتخابات را به معنای مشارکت برای رفع فساد و تغییر مدیران ناکارآمد دانست و گفت: راه‌حل مشکلات، حضور در انتخابات برای تغییر مسئولینی است که این بلا را بر سر اقتصاد و تولید در کشور آوردند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در اهواز، حجت‌الاسلام‌والمسلمین محسن حیدری، نماینده مردم خوزستان در مجلس خبرگان رهبری، در اجتماع شیوخ عشایر، معتمدین و بزرگان خرمشهر و آبادان که در حسینیه صدیقه الشهیده فاطمه الزهرا(س) آبادان انجام شد، اظهارداشت: شرکت در انتخابات، مشارکت برای ایجاد تغییر و پیشرفت کشور است، برای تغییر مدیرانی که دچار فساد و ناکارآمدی هستند. اما به این شرط است که صندوق‌های رأی را خالی نگذاریم.

وی با بیان اینکه شرکت نکردن در انتخابات راه اصلاح مشکلات اقتصادی نیست، اظهارداشت: راه‌حل مشکلات، حضور در انتخابات برای تغییر مسئولینی است که این بلا را بر سر اقتصاد و تولید در کشور آوردند.

حجت‌الاسلام‌والمسلمین حیدری، با تأکید بر اینکه انتخاب باید با دقت صورت گیرد و کسی انتخاب گردد که توانایی اداره امور را داشته باشد و درعین‌حال از فساد جلوگیری کند، گفت: مردم ما بسیار دانا و هوشیار هستند و در آنچه برای پیشرفت کشور لازم است یقیناً مشارکت خواهند کرد.

عضو مجلس خبرگان رهبری، خطاب به افراد حاضر در جلسه، تصریح کرد: شما بزرگان باید سعی کنید آن شخصی که ناامیدی بر او چیره شده و قصد شرکت در انتخابات ندارد را به راست صحیح هدایت کرده و تبیین کنید که بی‌تفاوتی مشکلی را حل نمی‌کند بلکه با مشارکت و امید به آینده می‌توان وضعیت کشور را به سمت احسن الحال تغییر داد.

وی تصریح کرد: به همت شما عزیزان می‌توان مشکلات را رفع کرد و با حضور خود می‌توانید قدمی برای پیشرفت کشور عزیز اسلامی خود بردارید.

لازم به ذکر است، پیش از سخنان حجت‌الاسلام‌والمسلمین حیدری، چند نفر از شیوخ و بزرگان عشایر ضمن لبیک به ندای رهبری، بر حضور حداکثری در انتخابات تأکید و همبستگی و آمادگی خود را برای حفظ و تقویت نظام جمهوری اسلامی از طریق حضور در انتخابات تأکید کردند.

انتهای پیام./

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha