شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 27, 2024
دیدار مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب خوزستان  با امام جمعه اهواز

حوزه/ حجت‌الاسلام‌والمسلمین موسوی فرد، در دیدار با مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب، بر لزوم چاره‌اندیشی برای نقاط بحرانی آب‌گرفتگی تأکید و مطرح کرد: پروژه‌های نیمه‌کاره شرکت آبفا در مناطق حاشیه‌ای تکمیل شوند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در اهواز، مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان خوزستان با حجت‌الاسلام‌والمسلمین موسوی فرد نماینده ولی فقیه در خوزستان و امام جمعه اهواز دیدار کرد.

در این دیدار محمدرضا کرمی نژاد، با اشاره به بررسی‌های میدانی از وضعیت آب و فاضلاب در سطح مناطق مختلف اهواز و خوزستان به پیگیری آن‌ها و درخواست همراهی در رفع این مشکلات اشاره کرد.

همچنین حجت‌الاسلام‌والمسلمین موسوی فرد، نماینده ولی فقیه در خوزستان با تأکید بر ضرورت اهتمام ویژه نسبت به رفع معضل آب و فاضلاب در سطح خوزستان به‌ویژه اهواز، اظهارداشت: فاضلاب، آب و آب‌های رو سطحی سه معضل اساسی است که به هم گره‌خورده‌اند البته جمع‌آوری آب‌های رو سطحی وظیفه شهرداری است اما شرکت آبفا نیز مورد توجه قرار دهد.

امام جمعه اهواز، با اشاره به این‌که ۵۰۰ نقطه آب‌گرفتگی وجود داشت که ۵۸ نقطه آن بحرانی بود، ادامه داد: در سال ۹۹ و بعد از آب‌گرفتگی شدید از این تعداد نقاط بحرانی ۲۲ نقطه اساسی حل و چند نقطه نیز به صورت مُسکِن حل شد.

حجت‌الاسلام‌والمسلمین موسوی‌فرد با هشدار این نکته که نباید در زمان بارندگی به فکر حل مشکلات آب‌گرفتگی و نقاط بحرانی بود، افزود: بنده به سهم خودم ورود می‌کنم و کمیته‌ای نیز به صورت تخصصی این مشکلات را بررسی کرده که آبفا می‌تواند از این ظرفیت استفاده کند.

نماینده ولی فقیه در خوزستان، در پایان به نکاتی همچون محرومیت قریب به ۷۰۰ روستا همچون «دب حردان» از آب، ضرورت توجه به تصفیه‌خانه‌ها، چاره‌اندیشی برای معضل تلاقی فاضلاب و آب و برنامه‌ریزی جهت تکمیل پروژه‌های نیمه‌کاره در مناطق محروم و حاشیه‌ای اهواز مثل کوی مشعلی اشاره کرد.

انتهای پیام./

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha