جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
مدیر حوزه علمیه قزوین

 حوزه /مدیر حوزه علمیه قزوین گفت: کاهش مشارکت مردم در انتخابات منجر به تقویت روحیه دشمنان می شود و ملت ایران ۲۸ خرداد با حضور در پای صندوق های رای، به استکبار جهانی و دشمنان درس فراموش نشدنی خواهند داد.

به گزارش گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از قزوین  حجت الاسلام والمسلمین  محمدتقی سبحانی نیا، صبح امروز در جلسه هم اندیشی روحانیون هجرت بلند مدت حوزه قزوین گفت: دین اسلامی یک دین بسیار اجتماعی است و ابعاد اجتماعی بسیاری در دین مشاهده می شود.

وی خاطرنشان کرد: حتی بخش قابل توجهی از واجبات، فرایض و مناسک دینی مانند حج، نماز جمعه، نماز جماعت، امر به معروف و نهی از منکر، خمس، زکات  و غیره به صورت اجتماعی برگزار می شود و یا ناظر به نیازهای اجتماعی تشریح شده است که نشان دهنده اهمیت این موضوع است.

 مدیر حوزه علمیه قزوین تصریح کرد: انتخابات یکی از جلوه های اجتماعی است که در نظام جمهوری اسلامی از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است و از آن روزی که پرچم اسلام  در این کشور برپا شد انتخابات در تمامی ادوار از اهمیت بالایی برخوردار بوده و شرکت در انتخابات به معنی تایید نظام  و بیعت مجدد با ولایت بوده است.

 کاهش مشارکت در انتخابات دشمن را شاد می کند

 وی با بیان اینکه امسال اهمیت انتخابات افزایش پیدا کرده است، عنوان کرد: دشمن با تمام وجود مردم را به  عدم حضور در انتخابات ترغیب می کند و در چنین عرصه ای حضور در انتخابات از ضرورت بیشتری برخوردار می شود.

مدیر حوزه علمیه قزوین اظهار کرد: مشارکت مردم در انتخابات از اهمیت بالایی برخوردار است و کاهش مشارکت مردم در انتخابات منجر به تقویت روحیه و افزایش طمع دشمنان داخلی و خارجی برای حمله و تهاجم به جمهوری اسلامی خواهد بود و این امر سطح امنیت در کشور کاهش خواهد داد.

مدیر حوزه علمیه قزوین تصریح کرد: در عرصه انتخابات ۲ بحث جدی و اساسی وجود دارد، موضوع اول بحث انتخابات خوب است و دیگری بحث انتخاب خوب. ممکن است انتخابات بسیار خوبی برگزار کنیم ولی انتخاب خوبی نداشته باشیم.

حجت الاسلام والمسلمین سبحانی نیا بیان کرد: موضوع انتخابات موضوعی بسیار کلیدی و حساسی است و از طرفی هم به نظر می رسد انتخابات سال جاری ریاست جمهوری از مهترین انتخاباتی است که تاکنون  در نظام‌ جمهوری اسلامی شاهد  بوده و امیدوارم که با سربلندی حداکثری آن را به سرانجام برسانیم

مدیر حوزه علمیه قزوین گفت: کاهش مشارکت مردم در انتخابات منجر به تقویت روحیه دشمنان می شود و ملت ایران ۲۸ خرداد با حضور در پای صندوق های رای، به استکبار جهانی و دشمنان درس فراموش نشدنی خواهند داد.

 انتهای پیام /

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha