جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
امام جمعه اهل سنت بندر پهل

امام جمعه بندر اهل سنت بندر پل استان هرمزگان تصریح کرد: باید بدانیم هر برگ رای ما مشت محکمی بر دهان دشمنان بوده و از اهمیت بالایی برای تعیین سرنوشت کشور برخوردار است.

شیخ حسین بازماندگان، امام جمعه اهل سنت بندر پل در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری حوزه از بندرعباس، گفت: روحانیت نقش موثر و قابل توجهی در افزایش مشارکت حداکثری دارند و در این برهه حساس باید برای ترغیب و تشویق مردم به شرکت در انتخابات تلاش کنند.

 وی افزود: روحانیت باید در فرصت باقی مانده تا روز رای گیری اهمیت مشارکت حداکثری در انتخابات ریاست جمهوری و شوراها و آثار مثبت آن در داخل و خارج از کشور را برای مردم تبیین کنند.

امام جمعه اهل سنت بندر پل ادامه داد: روحانیت باید مردم را به اخلاق مداری توصیه و سفارش کنند تا از نقد غیرمنصفانه و تخریب چهره نامزدهای رقیب خودداری کرده و تمرکز خود را بر روی اعلام برنامه های نامزدهای مورد نظر و افزایش مشارکت حداکثری قرار دهند.

بازماندگان خاطرنشان کرد: شرکت در انتخابات حق آحاد جامعه است و علاوه بر آن یک تکلیف شرعی به شمار می رود، چرا که مشارکت گسترده در انتخابات موجب تقویت اقتدار نظام جمهوری اسلامی شده و دشمنان و مستکبران را مایوس می کند.

وی با بیان اینکه دشمنان و بدخواهان نظام جمهوری اسلامی تلاش دارند تا اهمیت مشارکت مردم در انتخابات را زیر سؤال ببرند، افزود: باید بدانیم هر برگ رای ما مشت محکمی بر دهان دشمنان بوده و از اهمیت بالایی برای تعیین سرنوشت کشور برخوردار است.

امام جمعه اهل سنت بندر پل خاطرنشان کرد: ما وظیفه داریم تا مشارکتی آگاهانه در پای صندوق های رای داشته باشیم و با شناخت لازم و کافی از نامزدها و اطلاع از برنامه های آنان به اصلح ترین شان چه در ریاست جمهوری و چه در شورای های اسلامی رای دهیم.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha