جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
حضرت امام خمینی

حوزه/ ما اساتید، طلاب و روحانیون حوزه علمیه اصفهان ضمن تجدید میثاق با آرمان‌های امام عظیم الشان انقلاب اسلامی، عهد می‌بندیم که در مسیر انقلاب تا ظهور، تمام قوای خود را برای پی ریزی زمینه‌های علمی گام دوم انقلاب به کار گیریم .

به گزارش خبرگزاری«حوزه» از اصفهان، حوزه علمیه اصفهان در آستانه سی ودومین سالروز رحلت امام راحل، بنیانگذار انقلاب اسلامی، طی بیانیه ای با آرمان‌های امام عظیم الشان انقلاب اسلامی تجدید میثاق کرده که متن آن به شرح زیر است:

بسم الله الرحمن الرحیم

هنر بزرگ حضرت امام این بود که دیوارهای بین اجتماعات مردم را از بین برد و یک فضای وسیع با دل های آشنا بوجود آورد.

امام خامنه ای
۶۸/۳/۲۴

بنیان‌گذار انقلاب اسلامی حضرت امام خمینی (ره) با نهادینه کردن اسلام ناب محمدی (ص) در جهان اسلام، راه را بر سلطه تفکر اسلام آمریکایی، سرمایه داری، وهابی و ظلمِ جهان‌خواران بر ملت‌های مستضعف جهان بست.

امام راحل با ارائه الگوی بی نظیر مردم سالاری دینی، دست زیاده خواهان و دشمنان اسلام را از جامعه دینی کوتاه نمود؛ امید است با عنایت خداوند متعال در سایه حضرت حجت و برقراری حکومت مهدوی در سراسر گیتی بساط ظلم و ستم برچیده گردد.

بر این باور هستیم که ایران اسلامی با رهبری مدبّرانه امام خامنه ای (حفظه الله تعالی) در ادامه راه شهدای انقلاب اسلامی به مسیر پرافتخار خود تا ظهور حضرت مهدی (عج) ادامه خواهد داد و برای تحقق تمدن نوین اسلامی از هیچ تلاشی فروگذار نخواهد کرد.

ما اساتید، طلاب و روحانیون حوزه علمیه اصفهان ضمن تجدید میثاق با آرمان‌های امام عظیم الشان انقلاب اسلامی، عهد می‌بندیم که در مسیر انقلاب تا ظهور، تمام قوای خود را برای پی ریزی زمینه‌های علمی گام دوم انقلاب به کار گیریم و از هدایت و راهنمایی رهبر فرزانه انقلاب که پرچمدار حکمت، آزاد اندیشی و مجاهدت در مسیر نیل به مقاصد عالی انقلاب و بنای تمدن نوین اسلامی است، تبعیت محض داشته باشیم.

اساتید، طلاب و روحانیون حوزه های علمیه استان اصفهان

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha