پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
حجت الاسلام سیدعلی اکبر محتشمی پور

نزدیکان حجت الاسلام والمسلمین محتشمی پور اعلام کردند که شایعات در مورد وضعیت جسمی عضو مجمع روحانیون مبارز کذب است و پس از دو ساعت اتصال دستگاه اکسیژن این دستگاه مجددا از وی جدا شده و به طور طبیعی در حال تنفس است.

به گزارش خبرگزاری حوزه از تهران، بر اساس آخرین اخبار به اطلاع می‌رساند علیرغم وخامت وضعیت بالینی حجت الاسلام و المسلمین سید علی‌اکبر محتشمی‌پور در عصر روز چهارشنبه ١٢ خرداد، هم اکنون وضعیت جسمانی عضو مجمع روحانیون مبارز پایدارتر شده و خبر برخی رسانه‌ها مبنی بر فوت وی تکذیب شده است.

موسسه دارالزهرا هم اعلام کرد که چهارشنبه ١٢ خرداد با وخامت وضعیت تنفسی حجت الاسلام و المسلمین محتشمی پور، کادر درمان بیمارستان مجبور به لوله‌گذاری نای (Tracheal intubation) به عنوان مرحله نهایی درمان کرونا شده‌اند. از همه دوستداران و همراهان در این لحظات حساس التماس دعا برای تعجیل در فرج آقا امام زمان(عج) و شفا و سلامتی کامل این خادم اهل بیت علیهم السلام و دلباخته حضرت امام خمینی (ره) را داریم.

براساس اعلام جماران، شایعات در مورد وضعیت جسمی حجت الاسلام والمسلمین محتشمی پور کذب است و پس از دو ساعت اتصال دستگاه اکسیژن این دستگاه مجددا از وی جدا شده و به طور طبیعی در حال تنفس است.

گفتنی است، حجت الاسلام والمسلمین محتشمی‌پور، عضو مجمع روحانیون مبارز در پی ابتلا به کرونا در نجف‌اشرف، از طریق مرز مهران وارد کشور شد و در بیمارستان گلستان کرمانشاه تحت درمان اولیه قرار گرفت و سپس به تهران منتقل شد و هم‌اکنون در ICU بیمارستان خاتم‌الانبیا(ص) تهران بستری است.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha