سه‌شنبه ۲۸ فروردین ۱۴۰۳ |۶ شوال ۱۴۴۵ | Apr 16, 2024
کد خبر: 961999
۱۳ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۶:۰۱
کارگاه آموزشی

حوزه/ به منظور ترویج زیارت بامعرفت حضرت معصومه(س) کارگاه‌های آموزشی ویژه مبلغین و مبلغات در بخش‌های استان قم آغاز شد.

به گزارش خبرگزاری حوزه، حجت‌الاسلام محسن نصری راهیار زیارت بامعرفت اداره کل تبلیغات اسلامی استان در تشریح این طرح گفت: طرح شفیعه محشر هفته گذشته در حضور تولیت آستانه مقدسه حضرت معصومه(س) رونمایی شد و بلافاصله برگزاری کارگاه‌های آموزشی زیارت بامعرفت مورد توجه قرار گرفت.


وی افزود: یکی از رسالت‌های واحد زیارت با معرفت، توانمندی مبلغین، مبلغات و ائمه جماعات در دو عرصه محتوا و روش با اولویت موضوع زیارت برای موفقیت در امر تبلیغ است. در همین راستا برنامه آموزشی، طی ۶ جلسه در روزهای زوج برای مبلغین بخش جعفرآباد قم و روزهای فرد برای مبلغین بخش کهک در حال برگزاری است و به زودی این طرح در سایر بخش‌های استان اجرا می‌شود.


راهیار زیارت بامعرفت اداره کل تبلیغات اسلامی استان قم یکی از بهترین روش‌ها برای توانمندی مبلغین در عرصه تبلیغ را روش کارگاهی دانست و گفت: پس از ارائه آموزش‌های تئوری، تمام مبلغین آموزش‌ها را اجرا و استاد مربوطه نقاط قوت و ضعف آن‌ها را متذکر می‌شود. 


حجت‌الاسلام نصری تاکید کرد: مبلغات نیز آموزش‌ها را در منز ل اجرا و صوت خود را در یک کانال مشخص ارسال و استاد پس از استماع، نقاط قوت و ضعف را به صورت صوتی برای آن‌ها ارسال می‌کند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha