جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
واحد رسانه بنیاد فرهنگی حضرت مهدی موعود خراسان رضوی

حوزه/ واحد رسانه بنیاد فرهنگی حضرت مهدی موعود(عج) شعبه خراسان رضوی با هدف تولیدات رسانه ای و رویکرد معارف مهدویت شروع به کار کرد .

حجت الاسلام و المسلمین سیدجعفر موسوی نسب، مدیر بنیاد فرهنگی حضرت مهدی موعود(عج) شعبه خراسان رضوی در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری حوزه در مشهد، پیرامون  هدف فعالیت های واحد رسانه این مجموعه، گفت: با توجه به تهدیدها و ظرفیت‌هایی که فضای مجازی به ویژه شبکه‌های اجتماعی برای افراد فراهم آورده است، همان اندازه که این شبکه ها می‌تواند موجب گسترش اباحی‌گری، بی‌بندوباری، ناامنی روانی، هنجارشکنی، قانون‌گریزی و قانون‌شکنی و... باشد، می‌تواند ابزاری مناسب برای گسترش علم و اخلاق و دین و نیکی و نیکوکاری باشد .

وی با بیان اینکه  فضای مجازی بستری مناسب در جهت ترویج معارف ناب مهدویت است، افزود: بنیاد فرهنگی حضرت مهدی موعود(عج)خراسان رضوی، خلأ عدم حضور در فضای مجازی و تولیدات جذاب و پرمحتوا را احساس می کرد، از این رو بر آن شد تا واحد رسانه را به صورت مستقل  تاسیس کند و به جای اینکه دائم مصرف کننده محصولات رسانه ای باشد، خود تولید کننده ای با پشتیبانی علمی بسیار قوی باشد.

مدیر بنیاد فرهنگی حضرت مهدی موعود(عج) خراسان رضوی در ادامه به فعالیت هایی واحد رسانه اشاره کرد و افزود: این واحد می تواند تولیدات رسانه ای از جمله صفحه آرایی، پوستر، عکس نوشته، موشن گرافی، ویدیو، کلیپ، تیزر تبلیغاتی، نماهنگ، آنونس، گیف، بنر، طراحی سایت، پادکست،  تولید محتوا برای صفحات اینستاگرام و صفحات مجازی و... را انجام دهد.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha