جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
نقد علی

حجت الاسللام نقد علی گفت: امروز اسلام لیبرال می گوید مباحث دینی را فقط برسر منبرها بیان کنید و کاری به مسائل حاکمیت نداشته باشید.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از اصفهان، حجت الاسلام محمد تقی نقد علی، ظهر امروز در جمع کارکنان مرکز مدیریت حوزه علمیه اصفهان، در آستانه ایام شهادت امام صادق(ع) اظهار کرد: از آیه ۵۱ به بعد سوره مائده، آیاتی عجیب است و متاسفانه ما اصول سیاسی، اجتماعی و مدیریتی که در قرآن کریم آمده است بهره نمی بریم.

وی با بیان اینکه قطعا هر آنچه که مورد نیاز انسان در عرصه های مختلف است، در قرآن آورده شده است و ما روحانیون که داعیه دار تبیین قرآن هستیم باید به اصول مسلط باشیم، گفت: ما روحانیون علاوه بر مومن به قرآن، باید عامل به آن هم باشیم.

نماینده مردم خمینی شهر در مجلس شورای اسلامی عنوان کرد: رهبر معظم انقلاب به واقع به مضامین قرآن ایمان راسخ داشته و در عرصه اداره حاکمیت از آن بهره برده است.

وی ادامه داد: حقیقت آن است هرکجا ما با آموزه های قرآن کریم جلو رفته ایم، موفق شده ایم و هرکجا خلاف آن عمل کرده ایم و ایمان به آن آموزه ها نداشته و یا انسان بی ایمان به این آموزه ها بر سرکار آمد، ضرر دیده ایم.

حجت الاسلام نقد علی افزود: دو خط حق و باطل همیشه با یکدیگر تقابل داشته است و این دو خط نیز در ایران نیز هم وجود دارد و تقابل اسلام لیبرال و سکولار با اسلام ناب براین اساس است؛ امروز اسلام لیبرال می گوید مباحث دینی را فقط بر سر منبرها بیان کنید و کاری به مسائل حاکمیت نداشته باشید.

عضو کمیسیون کشاورزی مجلس تاکید کرد: بی تدبیری های زیادی نعمت ها و برکات داخل ایران را از بین برده  است؛ ما طی بازرسی و سرکشی که از امکانات کشاورزی کشور داشتیم، متوجه شدیم که امکانات و توانایی ایران در امر کشاورزی بسیار زیاد است، ولی سوءمدیریت بسیار دیده می شود.

نماینده مردم خمینی شهر در مجلس شورای اسلامی اظهار کرد: در بحث آب زاینده رود اصفهان و مشکلات آب بین اصفهان، شهرکرد و خوزستان، مسئله بر سر نداشتن برنامه و سوء مدیریت ها است.

وی بیان داشت: امروز حرف دشمن هم دادن امید واهی است؛ صهیونیست ها ادعا می کنند برجام را حل کنید و یا با ما دوست شوید تا مشکل آب شرب شما را درست کنیم، درحالی که قرآن دستور بر عدم اعتماد به صهیونیست ها داده است.

حجت الاسلام نقد علی در پایان گفت: در هشت سال اخیر نتایج عمل کردن به آیات قرآن و یا عدم ایمان به آیات قرآن برای ملت ایران مشخص شده است.

 اسلام لیبرال می گوید مباحث دینی را فقط بر سر منبرها بیان کنید

 اسلام لیبرال می گوید مباحث دینی را فقط بر سر منبرها بیان کنید

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha