پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
سید محمود علوی

حوزه/ وزیر اطلاعات در پیامی به مناسبت سالگرد رحلت امام راحل تاکید کرد: سربازان گمنام آقا امام زمان (عج) در حفظ و حراست از نعمت امنیت پایدار که همواره مورد توجه و تأکید حضرت امام (ره) بوده است، به احسن وجه حفظ و حراست خواهند کرد.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از تهران، حجت الاسلام والمسلمین سید محمود علوی، وزیر اطلاعات، در پیامی به مناسبت سالروز رحلت امام خمینی(ره) نوشت: امام (ره) از دوران مبارزات تا پایان حیات مبارکشان در میدان عمل نیز در نقش یک فرمانده بی نظیر، روند تحول خواهی را رهبری و اقیانوس عظیم ملّت ایران را در مسیر تحقق اهداف، طوفانی و متلاطم می‌کرد. مقام معظم رهبری (مدّظلّه العالی)

سی و دومین سالگرد عروج ملکوتی و جانسوز سلاله پاک نبی مکرم اسلام و اهل‌بیت عصمت و طهارت (ص)، حضرت امام خمینی (ره) فرا رسید و دگربار، داغ هجران آن رهبر فقید و بنیان‌گذار نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران در دل‌های مالامال از عشق به اسلام ناب محمدی (ص) تازه گردید.

داغ وداع با پیر و مراد ملّت ایران، با انتخاب شایسته فرزند خلف آن امام (ره)، برای کشتی‌بانی کشتی عظیم انقلاب اسلامی، آرام گرفت و سپاس خدای را که در اوج و غلیان سوز فراق آن رحیل بی‌بدیل، انتخاب مقام معظم رهبری حضرت آیت‌الله العظمی خامنه‌ای (مدّظلّه العالی) دگربار نور امید را در دل‌های داغدارمان تجلی بخشید.

سالروز رحلت غم انگیز امام خوبی‌ها را به پیشگاه مقدس حضرت بقیه‌الله الاعظم (عج)، مقام معظم رهبری (مدّظلّه العالی)، ملّت ولایتمدار ایران اسلامی، مسلمانان و آزادی‌خواهان جهان، تسلیت می‌گویم و با گرامیداشت یاد شهدای قیام خونین پانزدهم خرداد، تداوم این انقلاب شکوهمند را از درگاه خداوند حفیظ آرزمندم.

سربازان گمنام آقا امام زمان (عج) در پایگاه عظیم مبارزه و جهاد، در حفظ و حراست از نعمت امنیت پایدار که همواره مورد توجه و تأکید حضرت امام (ره) بوده است، به احسن وجه حفظ و حراست خواهند نمود.

سیّد محمود علوی

وزیر اطلاعات

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha