جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
حجت الاسلام والمسلمین سیدعلیرضا ادیانی

حوزه/رئیس سازمان عقیدتی سیاسی نیروی انتظامی جمهوری اسلامی گفت: ملت با انتخاب اصلح حماسه فتح خرمشهر دیگری در خرداد ۱۴۰۰ رقم می‌زند.

به گزارش خبرگزاری حوزه از یاسوج، حجت‌الاسلام والمسلمین سیدعلیرضا ادیانی، ظهر امروز در آیین سالگرد رحلت امام خمینی(ره) در محل مصلای یاسوج اظهار کرد: امام با قیام خود یک ملت را به اوج عظمت و اقتدار رساند.

رئیس سازمان عقیدتی سیاسی نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ادامه داد: وقتی امام سخن از مردم می گفت طبقات محروم و مستضعف جامعه مورد نظر بود و در اولین سالگرد گرامیداشت ۱۵ خرداد فرمودند که در عاشورای خرداد گفتم با اتکای به مردم شاه را بیرون می‌کنم و همگان بدانند ۱۵ خرداد برای اسلام و برای این بود اسلام حاکم شود و امروز مرفهان بی درد به دنبال گرفتن جایگاه‌ها هستند و تا روزی که من هستم اجازه نمی‌دهم طبقات مرفه امور را به دست گیرند.

رئیس سازمان عقیدتی سیاسی نیروی انتظامی گفت: امام دین و سیاست را همراه با هم می دانستند و اعتقادی به جدایی دین از سیاست نداشت و با این نگاه مردم را به میدان آورد و انقلابی بزرگ را خلق کرد و در حساس ترین نقطه جهان انقلاب اسلامی را رقم زد که بر پایه ارزش‌های والای انسانی بود انقلاب نه بزرگ به استبداد و دیکتاتوری ۲۵۰۰ ساله بود.

وی با بیان اینکه این حضور مردم در عرصه ها بود که دشمنان را از آغاز انقلاب تا امروز ناکام گذاشته است، یادآور شد: توطئه‌ها یکی دو تا نبود از جریان نفاق تا خلق عرب و آذربایجان و تهاجم فرهنگی، جنگ هشت ساله، آشوبها و فتنه‌های ۷۸ و ۸۸ و آبان ۹۸ تا به امروز علیه ملت توطئه شده است.

رئیس سازمان عقیدتی سیاسی نیروی انتظامی خاطرنشان کرد: یکی از خرمشهرهای پیش رو انتخابات است که ملت ایران باید در ۲۸ خرداد در پای صندوق‌های رای خلق کند.

وی افزود: دشمن با همه قوا و استفاده از ابزارهای تبلیغاتی و سیاسی القا می کند که نظام جمهوری اسلامی ناکارآمد است و حضور در انتخابات نیز تاثیر و فایده ندارد.

ادیانی ادامه داد: در گوشه گوشه کشور محرومیت‌زدایی قابل مقایسه با حکومت ۲۵۰۰ ساله پادشاهی نیست، چرا که امام اعتقاد به طبقات محروم داشت و برای محرومیت زدایی در کشور نهادها و سازمانهای متعددی را تشکیل داد و امروز هم باید یک مدیر جهادی در مسند بنشیند تا یاور محرومان باشد و بتواند تحولات شگرفی ایجاد کند.

وی گفت: حضور در انتخابات وظیفه شرعی دینی و اجتماعی همه است و مردم نشان داده اند که پای انقلاب و نظام هستند. مردم به صورت گسترده و با بصیرت و آگاهی پای صندوق‌های رای حاضر خواهند شد و حماسه ای دیگر در چنین خرمشهری خلق خواهد شد.

رئیس سازمان عقیدتی سیاسی نیروی انتظامی افزود: معتقدم ملت ایران با انتخاب اصلح و حضور گسترده به معنای واقعی فتح خرمشهر دیگری را رقم خواهد زد.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha