شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 20, 2024
حجت السالام رضوانی قزوین

حوزه / امام جمعه شهرستان بویین زهرا گفت: ولایت‌مداری و انقلابی گری به عنوان میراث ارزشمند معمار کبیر انقلاب اسلامی و رمز عبور از شرایط سخت و پر خطر است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از قزوین، حجت الاسلام اسدالله رضوانی، ظهر امروز  امروز در مراسم سالگرد ارتحال حضرت امام خمینی (ره) که در مسجد جامع این شهر برگزار شد گفت: جمهوری اسلامی ایران پس از ۴۲ سال همچنان 'استوار و مستحکم" در برابر دشمنان ایستاده است و نه تنها از اهداف و آرمان‌های بلند خود دست بر نداشته، بلکه به سطحی از اقتدار و قابلیت رسیده که هم اکنون در نزدیکی مرزهای آمریکا قدرت نمایی می کند.

امام جمعه بویین زهرا خاطرنشان کرد: ولایت‌مداری و انقلابی گری به عنوان میراث ارزشمند معمار کبیر انقلاب اسلامی و رمز عبور از شرایط سخت و پر خطر است.

 وی ادامه داد: انقلاب و نظامی که پس از ارتحال جانسوز رهبر حکیم و کبیر خود در ۱۴ خرداد سال ۱۳۶۸ در آمال و آرزوهای شیطانی اردوگاه سلطه و صهیونیزم  فرو می پاشید و به تاریخ می‌پیوست، نه تنها خاموش نشد، بلکه با عبور از فتنه ها و توطئه های گوناگون و پیوسته دشمنان، با سربلندی  و سرافرازانه در جنگ اراده ها بر جبهه متحد ضد ایران و ایرانی در عرصه های سیاسی، اقتصادی، فرهنگی و امنیتی غالب شده است.

امام جمعه شهرستان بویین زهرا عنوان کرد:  مردم سرمایه‌های عظیم انقلاب اسلامی ایران هستند و مهمترین یادگار امام راحل جمهوری اسلامی ایران است.

حجت الاسلام رضوانی تصریح کرد: مردم ایران با پشتیبانی از دستاوردهای انقلاب ثابت کردند که نمی گذارند انقلاب به دست نا محرمان بیفتد.

امام جمعه شهرستان بویین زهرا گفت: دستگاه‌های فرهنگی و رسانه ها  باید تفکر، اندیشه، هدف و رهنمودهای امام خمینی (ره) را  برای نسل جوان و آینده‌ساز جامعه تبیین و مورد بازخوانی قرار دهند.

وی به برگزاری انتخابات ریاست جمهوری و شوراهای اسلامی شهر و روستا در ۲۸ خرداد اشاره و بیان کرد: همانطور که در دفاع مقدس با خلق حماسه، کمر دشمن به زمین کوبیده شد، امروز نیز نیازمند خلق حماسه در عرصه های سیاسی  به خصوص در عرصه انتخابات  هستیم.

ولایت مداری رمز عبور از شرایط سخت و پر خطر است

انتهای پیام /

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha