جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
مراسم بزرگداشت رحلت امام خمینی ره در همدان

حوزه/معاون فرهنگی موسسه آموزش عالی حوزوی فدک همدان گفت:امام خمینی(ره)، انقلاب اسلامی را به اوج عظمت و شکوه و همچنین ملت مسلمان ایران را به عزت و سعادت و مسیر حق و حقیقت رهنمون ساخت.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از همدان، اقدس میرزایی شکیب، ،معاون فرهنگی مؤسسه آموزش عالی حوزوی فدک همدان در مراسم بزرگداشت رحلت امام خمینی (ره) که در این موسسه با حضور کادر برگزار شد، گفت: امام خمینی(ره)، ملت ایران را به اوج عظمت و شکوه رساند.

وی در ادامه افزود: امام(ره) در روزگاری که هم شرق تصور می کرد، پایان دوران دینداری و خداپرستی است و هم غرب حکومت دینی را غیرممکن می دانست و استکبار در سراسر جهان به ویژه در کشور ایران توسط ایادی دست نشانده خود  به تبلیغ علیه خداپرستی و دیانت و معنویت و اخلاق پرداخته بودند، به عنوان یک فقیه بزرگ و عالم روشن ضمیر، عارف، سیاستمدار و یک انسان هوشمند توانست از پایگاه دین و با حمایت مردم در سراسر این سرزمین پرچم نهضت اسلامی را به اهتزاز درآورد.

معاون فرهنگی موسسه آموزش عالی حوزوی فدک همدان همچنین با اشاره به بیان خصوصیات امام راحل(ره)بیان کرد: امام خمینی(ره) شخصیت باعظمت و شجاعی بود که نه در برابر استبداد و نه در برابر استعمار سر فرود نیاورد و با اتکا به خداوند و در مسیر اسلام ناب محمدی(ص) نهضت اسلامی را در مسیر هدایت برای پیروزی قرار داد.

وی با تاکید بر لزوم وحدت در بین مردم، اذعان داشت: ما می‌توانیم در مسیر پیشرفت و ثبات همان راه را ادامه دهیم و این امر با وحدت، اتحاد، همبستگی حول محور اسلام، قانون و رهبری است و باید همه دست به دست هم بدهیم و از اختلاف و تفرقه و شکاف پرهیز کنیم و اجازه ندهیم عده‌ای در میان مردم اختلاف و تفرقه ایجاد کنند.

در پایان مراسم نیز ثواب ختم زیارت عاشورا تقدیم به روح بلند امام فرزانه هدیه شد.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha