سه‌شنبه ۲۸ فروردین ۱۴۰۳ |۶ شوال ۱۴۴۵ | Apr 16, 2024
مولانا سید صفی حیدر زیدی

حوزه/ حجت‌الاسلام والمسلمین سید صفی حیدر زیدی گفت: انقلابی که امام خمینی (ره) به ارمغان آورد، ماندگار شد زیرا صدای حق رنج بشریت کل جهان بود.

به گزارش گروه ترجمه خبرگزاری «حوزه» حجت الاسلام والمسلمین سید صفی حیدر زیدی دبیر کل سازمان تنظیم المکاتب هند گفت: بسیاری از انقلاب‌ها در جهان به وجود آمد و به تدریج ناپدید شد، اما انقلابی که امام خمینی (ره) به ارمغان آورد، ماندگار شد زیرا نگهبان هیچ کشور و ملت خاصی نبود، بلکه صدای حق رنج بشریت کل جهان بود. انقلابی که شعله ور شد، ظلم و ستم، قتل و خونریزی، جهل و تعصب را چنان شکست داد که خواب ظالمان و استعمار جهانی را از بین برد.

وی با اشاره به دلیل ماندگاری انقلاب اسلامی، افزود: امام خمینی انقلاب اسلامی را به منظور اعتلای ارزشهای انسانی و احترام به بشریت در نظام اسلامی بنیان نهاد. دلیل اینکه انقلاب های دیگر جهان، که پس از موفقیت ناکام ماندند، این بود که کمبودها و نقایصی که در برابر آنها ایستادند و انقلاب آورده بودند، هنگامی که پست و مقام را بدست آوردند، آنها نیز همان نقایص و کمبودها را دنبال کردند زیرا هدف آنها دولت و مقام بود که به دست آوردند اما امام خمینی (ره) حرکت خود را پس از انقلاب نیز متوقف نکرد بلکه به تأسیس نظام اسلامی روی آورد و نگران بقای آن بود که بزرگترین تهدید آن جهل مردم بود، بنابراین دستور داد که کل ایران، مدارس داشته باشد و حرکت تغییر آموزشی را شروع کرد. الحمدلله بهترین نتایج آن در مقابل جهان است. ایران در زمینه علوم و تحقیقات چنان پیشرفت چشمگیری داشته است که تحریم های استعماری نه می تواند روحیه ایران را کم کند و نه کندتر کند.

وی با احترام به رهبر کبیر انقلاب، اظهار داشت: ای رهبر بزرگ ما! وجود شما ظاهراً امروز درمیان ما نیست، اما افکار شما راهنمای ما هستند. آموزه های شما برای ما چراغ راه است، زندگی شما برای ما نور است و صدای شما قلب ما را تقویت می کند. روح بلند و شخصیت والای شما امروز نیز به ما درس آزادی می دهد. ما با تمام وجود به شما ادای احترام می کنیم و دعا می کنیم که خداوند ما را قادر سازد که راه شما را ادامه دهیم.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha