جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۶ شوال ۱۴۴۵ | Apr 26, 2024
حجت السالام احمدی

 حوزه / تهیه کننده صدا وسیمای مرکز قزوین گفت: تمام آزادی خواهان جهان مدیون امام راحل هستند، زیرا امام(ره) به همه ملت‌های جهان درس آزادگی، شجاعت و ایستادگی در برابر زورگویان و ستمگران را داده است.

 به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از قزوین، حجت الاسلام مهدی احمدی، عصر امروز در مراسم سالگرد ارتحال حضرت امام خمینی (ره) که در سالن اجتماعات اقشار سپاه استان قزوین برگزار شد، گفت: بیداری اسلامی نشأت گرفته از اندیشه های امام است و ما باید در حفظ دستاوردهای انقلاب اسلامی تلاش کنیم.

وی خاطرنشان کرد: دشمن تمامی توان خود را برای از بین بردن ارزش‌های دینی، اسلامی و انقلاب به کار گرفته تا جوانان را از آرمان‌ها و اندیشه‌های امام راحل، شهدا و مکتب قرآن دور کند.

تهیه کننده صدا وسیمای مرکز قزوین تصریح کرد: آشنایی جوانان با افکار معمار کبیر انقلاب اسلامی، نقش مهمی در تحقق اهداف و آرمان‌های انقلاب اسلامی دارد و بر همین اساس، نیاز آشنایی جوانان و نوجوانان با اندیشه‌های امام راحل مضاعف می‌شود.

حجت الاسلام احمدی عنوان کرد: شخصیت سیاسی و فرهنگی امام راحل موضوعی مورد توجه به ویژه برای نسل جوان امروزی به شمار می‌رود که باید بیشتر مورد توجه قرار گیرد.

وی ادامه داد: تمام آزادی خواهان جهان مدیون امام راحل هستند، زیرا امام خمینی (ره) به همه ملت‌های جهان درس آزادگی، شجاعت و ایستادگی در برابر زورگویان و ستمگران را داده است.

کارشناس رسانه بیان کرد: ترویج، تعمیق و توسعه اندیشه‌های امام خمینی (ره) راهبرد اصلی نظام و به عنوان مسیر آینده انقلاب است.

وی اظهار کرد: شبکه استانی سیمای مرکز قزوین در روزهای ۱۴ و ۱۵ خرداد ویژه برنامه های فاخری به همین مناسبت برای مخاطبان تدارک دیده که این برنامه ها از واحد تولید، خبر وصدای مرکز قزوین پخش می شود.

وی ادامه ادامه داد: شبکه استانی سیمای مرکز قزوین با همراهی خوب و ارزشمند مهندس انبارلویی (مدیرکل صدا وسیمای مرکز قزوین) در روز انتخابات برنامه های خوبی تدارک دیده شده که به زودی اعلام خواهد شد.

وی همچنین به مسئله برگزاری انتخابات ۲۸ خرداد پرداخت و عنوان کرد: با حضور در پای صندوق‌های رأی، بار دیگر همراهی و پشتیبانی از اصل نظام، قانون و رهبری را به دشمنان انقلاب اسلامی ثابت خواهند کرد.

حجت الاسلام احمدی بیان کرد: مردم در انتخاب شوراها بر اساس توانایی و تخصص افراد رأی بدهند و به وعده‌هایی که برخی‌ها فقط برای جمع کردن رأی می‌دهند و هیچ پشتوانه اجرایی ندارد توجه نکنند.

 انتهای پیام /

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha