شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 20, 2024
سید حافظ ریاض حسین نجفی

حوزه/ آیت الله حافظ سید ریاض حسین نجفی گفت: حضرت امام خمینی با شکست دادن سلطنت و پادشاهی دو و نیم هزار ساله، انقلاب اسلامی را به ارمغان آورد. وی پس از پیروزی انقلاب، ۱۱ سال، رهبری این انقلاب بزرگ را به عهده داشت.

به گزارش گروه ترجمه خبرگزاری «حوزه» آیت الله حافظ سید ریاض حسین نجفی رئیس وفاق مدارس شیعه پاکستان ضمن ادای احترام به امام خمینی، به مناسبت سی و دومین سالگرد ارتحال ایشان، گفت: حضرت امام خمینی با شکست دادن سلطنت و پادشاهی دو و نیم هزار ساله، انقلاب اسلامی را به ارمغان آورد. وی پس از پیروزی انقلاب، ۱۱ سال رهبری این انقلاب بزرگ را به عهده داشت.

وی با اشاره به وصیتنامه رهبر کبیر انقلاب اظهار داشت: امام خمینی در وصیت نامه خود به پسرش نوشت که خانه شخصی ندارم. زمینی در خمین وجود دارد که در اختیار برادر بزرگ من است. خانه که در جماران است به طور موقت به من داده شده بود. فرش و کتابهایش مال من نیست، پول بانک متعلق به خمس و نزد من امانت است که برای امور دینی و شهریه طلاب هزینه شود، اگر فکر می کنید چه چیزی برای شما باقی گذاشته ام؟ فقط الله است.

وی افزود: امام خمینی (ره) به خدا ایمان محکم و استوار داشت. ایشان حمله روسیه به افغانستان را محکوم کرد. روزنامه نگاران پرسیدند، شما در حال حاضر مخالف ایالات متحده هستید، اکنون نیز علیه روسیه صحبت کردید؟" ایشان گفت که این حکومت ملک خداوند و امانت امام زمان(عج) است.

وی در پایان گفت: امام خمینی می فرمود که اگر همه مسلمانان متحد شوند و حتی هر کدام یک سطل بر روی اسرائیل آب بریزند، اسرائیل از دنیا محو خواهد شد. امروز حتی غرب معتقد است که فقط ایرانیان به خدا ایمان دارند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha