شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 20, 2024
مراسم گرامیداشت سالروز قیام پانزده خرداد و شهادت امام صادق(ع) در آبادان

حوزه/ حجت‌الاسلام‌والمسلمین موسوی فرد با اشاره به اینکه عدم شرکت در انتخابات‌ در رأس گناهان کبیره است، گفت: حضور حداکثری پای صندوق‌های رأی و انتخاب کاندیدای اصلح یعنی فردی که بتواند مشکلات کشور را برطرف کند، دو توصیه امام راحل است درصورتی‌که اگر امروز زنده بود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در خوزستان، حجت‌الاسلام‌والمسلمین سید محمدنبی موسوی فرد، نماینده ولی فقیه در خوزستان، در مراسم گرامیداشت سالروز قیام پانزده خرداد، شهادت امام صادق(ع) و ارتحال امام خمینی(ره)، پیرامون چند مسأله مهم همچون «لزوم رعایت تقوای الهی»، «انتخابات ۱۴۰۰»، «حضور حداکثری مردم همراه با انتخاب اصلح» و «شخصیت امام خمینی(ره)» سخنرانی کرد.

وی با بیان این‌که اگر امام عظیم‌الشأن امروز زنده بود مهم‌ترین توصیه ایشان شرکت در انتخابات است، گفت: در آستانه انتخابات سرنوشت‌ساز قرار گرفته‌ایم و تمام هم‌وغم دشمن برای کاهش دادن حضور حداکثری پای صندوق‌های رأی است.

امام جمعه اهواز ادامه داد: امام راحل می‌فرمایند که شرکت در انتخابات از اوجب واجبات است و حفظ نظام مقدس اسلامی بر پایه این انتخابات می‌باشد.

حجت‌الاسلام‌والمسلمین موسوی فرد با اشاره به اینکه عدم شرکت در انتخابات‌ در رأس گناهان کبیره است، افزود: حضور حداکثری پای صندوق‌های رأی و انتخاب کاندیدای اصلح یعنی فردی که بتواند مشکلات کشور را برطرف کند، دو توصیه امام راحل است درصورتی‌که اگر امروز زنده بود.

نماینده ولی‌فقیه در استان خوزستان، با توصیه مردم به رأی دادن و حضور پای صندوق‌ انتخابات، عنوان کرد: رأی ندادن مساوی است با رأی دادن به بدترین حالت و آن وضعیت موجود است.

وی تصریح کرد: نباید انتقام سوء عملکرد مسئولان فعلی را از دولت آینده بگیریم؛ به همین جهت باید در انتخابات شرکت کرده و کاندیدای اصلح را انتخاب کنیم.

امام جمعه اهواز، در پایان با بیان این‌که کاندیداها وعده‌ای که می‌توانند عمل کنند را صادقانه با مردم در میان بگذارند، ادامه داد: کاندیداها نه این‌که بعد از انتخاب وعده‌های خود را فراموش کنند به ملاحظه اینکه شعاری را دادند که نتوانستند به آن عمل کنند.

انتهای پیام./

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha