دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 29, 2024
کد خبر: 962298
۱۵ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۴:۱۰
مرکز مشاوره اسلامی سَماح

حوزه/ مرکز مشاوره اسلامی سَماح به همت معاونت تهذیب و تربیت حوزه های علمیه کشور در ۱۵ استان فعالیت دارد.

به گزارش خبرگزاری حوزه، مرکز مشاوره اسلامی سَماح به همت معاونت تهذیب و تربیت  حوزه های علمیه کشور در ۱۵ استان فعالیت دارد.

 بر اساس این گزارش: سماح  مخفف"سامانه مراکز مشاوره اسلامی حوزه های علمیه"است که  در راستای گام دوم انقلاب در عرصه های سبک زندگی و تهذیب و تربیت  با ارائه خدمات مشاوره ای در موضوعات: کودک، نوجوان، تحصیلی و استعدادسنجی، ازدواج، خانواده و مسائل روانشناختی مانند درمان وسواس، افسردگی، اضطراب و... فعالیت می کند.

 تشکیل ۱۹ هزار و ۸۰۰ ساعت جلسه مشاوره و ۵ هزار و ۴۰۰ مراجع در سال ۱۳۹۹ و کارگاه‌های آموزشی و درمان گروهی... باحضور اساتید متعهد و متخصص و ۶ کارگروه علمی تخصصی با رویکرد اسلامی در حال آماده سازی و توسعه زیرساخت های فناورانه و پژوهش بنیان با چشم اندازهای: چابک سازی فرایندهای مشاوره و راهنمایی کوتاه شدن صف های انتظار مشاوره پژوهشهای علمی-کاربردی و....می باشد.

سرویس هایی مانند: نوبت دهی آنلاین از تمامی اساتید مراکز مشاوره؛ مشاوره غیرحضوری به صورت متنی، صوتی، تصویری؛ جلسات و کارگاه لایو؛  آزمون های روانشناختی و نمره دهی خودکار؛ استعدادیابی و تطبیق رشته و شغل مناسب با شما؛ رزرو کتاب های کاربردی و علمی در زمینه مشاوره و روانشناسی (۱۵۰۰ کتاب)؛ مدیریت یکپارچه داخلی مراکز مشاوره سماح مانند پذیرش و صندوق؛ و سرویس اساتید مشاور و......از قابلیت های این سامانه است

سایت سماح

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha