جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
استاد حوزه علمیه شهرستان تاکستان

 استاد حوزه علمیه شهرستان تاکستان گفت: در این برهه از زمان که دشمنان به دنبال ترغیب مردم به عدم حضور در انتخابات هستند هزینه کردن از آبرو برای مشارکت حداکثری یک وظیفه شرعی و شهروندی است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از قزوین، حجت الاسلام سید اسماعیل موسوی، ظهر امروز در مراسم گرامیداشت سالروز حماسه قیام ۱۵ خرداد که در مسجد جامع شهر محمود آباد نمونه برگزار شد گفت: قیام ۱۵ خرداد قدرت پوشالی ستمشاهی را درهم شکست و  شهادت جوانان رشید و زنان و مردان در آن روز، سد عظیم قدرت شیطانی را از بنیان سست کرد.

امام جمعه شهر محمود آباد نمونه استان قزوین خاطرنشان کرد: ملت ایران با قیام و نثار خون در ۱۵ خرداد ۴۲ راه قیام را برای نسل‌های آینده گشودند.

وی ادامه داد: قیام ۱۵ خرداد در مبارزات ملت قهرمان ایران، نهضتی جاودانه و برگ زرینی در تاریخ پرشکوه انقلاب اسلامی به شمار می آید که در آن مردم با شجاعت، در صحنه مبارزه حق علیه باطل مشارکت داشتند.

امام جمعه شهر محمود آباد نمونه عنوان کرد: شهدای قیام خونین ۱۵ خرداد با احساس تکلیف و مسئولیت در صحنه و میدان حاضر شدند و بستر سرنگونی رژیم منحوس و ظالم شاه را رقم زدند و برای همیشه امام خمینی(ره) این روز را عزای عمومی برای همه ملت اعلام کردند.

حجت الاسلام موسوی به برگزاری انتخابات در ۲۸ خرداد بیان کرد: در این برهه از زمان که دشمنان به دنبال ترغیب مردم به عدم حضور در انتخابات هستند هزینه کردن از آبرو برای مشارکت حداکثری یک وظیفه شرعی و شهروندی است.

وی ادامه داد: کسانی که دم از امام و مکتب امام(ره) می زنند، ولی مردم را از حضور در انتخابات دلسرد می کنند در راه امام و مکتب امام نیستند.

امام جمعه شهر محمود آباد نمونه استان قزوین اظهار کرد: راهکار مشارکت حداکثری؛ صداقت در عمل، فساد ستیزی، مردمی بودن، القای روحیه امید و اعتماد سازی است.

انتهای پیام /

  

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha