شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 20, 2024
عباس محمدحسنی

حوزه/ حجت الاسلام والمسلمین محمد حسنی با تاکید بر اینکه امام و شهدا چشم اننتظار مشارکت حداکثری ما در انتخابات هستند،گفت: اگر شهدا اجازه رای داشتند زودتر از ماها پای صندوق های رای حاضر می‌شدند.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از اصفهان، حجت الاسلام و المسلمین عباس محمدحسنی، رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش جمهوری اسلامی ایران، در مراسم گرامیداشت سالگرد رحلت حضرت امام خمینی(ره) و قیام ۱۵ خرداد در جمع مردم اصفهان گفت: مقام معظم رهبری (مدظله العالی)  فرمودند علاج این مشکلات عدم دخالت نیست چون عدم دخالت و مشارکت در انتخابات و عدم احساس مسئولیت، زمینه ساز بروز مشکلات بیشتری می شود.

وی افزود: چون وقتی شرکتِ در تراز نداشته باشیم، دولت از پشتوانه لازم برخوردار نخواهد بود، اعتماد به نفس مدیریتی خود را از دست  داده و در تعامل با سازمان های جهانی از قدرت چانه‌زنی لازم برخوردار نخواهد بود.

رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش اضافه کرد: تنها راه درست اعتراض به وضعیت موجود و رسیدن به وضعیت مطلوب شرکت حداکثری همراه با انتخاب اصلح است.

نماینده ولی فقیه در ارتش خاطرنشان کرد: مقام معظم رهبری (مدظله العالی) در باره معیارهای انتخاب اصلح عنوان کردند؛ رئیس جمهور باید باکفایت و باایمان باشد، عدالتخواه و ضد فساد باشد، دارای عملکرد انقلابی و جهادی باشد، معتقد به توانمندی‌های داخلی و معتقد به جوان‌ها به عنوان پیشران حرکت عمومی کشور باشد، امیدوار به آینده باشد، توجه به تولید ملی داشته باشد، پایبند به انقلاب، ارزش ها و منافع ملی باشد و در مقابل دشمن شجاع و نترس باشد. اخیراً ایشان یک معیار دیگر را هم اضافه کردند و فرمودند یکی دیگر از ویژگی‌های نامزد اصلح این است که به مردم راست بگوید و دروغ نگوید، وعده های فریبنده ندهد وعده‌هایی را بدهد که می‌تواند عمل کند.

رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش تاکید کرد: اگر امروز بعضی ها دلسرد شده اند و می گویند رای دادن چه فایده ای دارد و من در انتخابات شرکت نمی کنم، به خاطر این است که سال‌های سال است مسئولان وعده هایی دادند که درست نتوانستند به آنها عمل کنند. البته این نقدهای ما به معنای نادیده گرفتن خدمات دولت نیست و تقوا اجازه نمی دهد که ما خدمات دولت را نادیده بگیریم  اما گله هم داریم.

حجت‌الاسلام والمسلمین محمدحسنی  با تاکید بر اینکه امام و شهدا چشم اننتظار مشارکت حداکثری ما در انتخابات هستند،گفت: اگر شهدا اجازه رای داشتند زودتر از ماها پای صندوق های رای حاضر می شدند.

وی در پایان تصریح کرد: در برخی از حوزه‌ها کم کاری شده است. البته نه در همه حوزه ها اما این به آن معنی نیست که بد عملی آنها، حجت شرعی حساب شود برای اینکه ما به تکلیف شرعی خود عمل نکنیم. حجت شرعی ما وصیتنامه امام راحل است، حجت شرعی ما فتوای مراجع عظام است، حجت شرعی ما وصیتنامه شهیدان عزیز است، حجت ما خون پاک شهیدان مدافع حرم و در راس سید الشهدای مدافعان حرم حاج قاسم سلیمانی است.  پس به احترام امام، رهبر عزیز، مراجع، علما، شهدا، جانبازان، مادران شهدا و برای اینکه آنها دشمن شاد نشوند همه پای صندوق های رای خواهیم آمد.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha