سه‌شنبه ۲۸ فروردین ۱۴۰۳ |۶ شوال ۱۴۴۵ | Apr 16, 2024
حجت الاسلام و المسلمین حیدری

حوزه/ حجت الاسلام و المسلمین حیدری، با بیان اینکه خرابکاری‌های اقتصادی، به دلیل وجود مافیاهای مختلف است، گفت: جهش تولید با وجود مافیای واردات امکان‌پذیر نیست.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در اهواز، حجت الاسلام و المسلمین محسن حیدری، نماینده مردم خوزستان در مجلس خبرگان رهبری، در نشست آغاز به کار کمیته نفت قرارگاه مردمی و جهادی الغدیر، اظهارداشت: مافیای موجود در وزارت نیرو با اهداف غیرعقلایی و غیرمنطقی، پروژه‌های انتقال آب را در پیش گرفتند؛ به طور مثال در حالی‌که مردم اهواز در اوج مشکلات فاضلاب و آب‌گرفتگی ها به سر می‌برد و نیاز به ۲۴۰ میلیارد تومان بود، دولت با آن مخالفت کرد و همزمان برای یک پروژه جهت انتقال آب به فلات مرکزی ۳ هزار و ۵۰۰ میلیارد تومان تخصیص داد.

وی با اشاره کم‌کاری‌های وزارت نفت در خوزستان افزود: وزارت نفت، ۱۳ میلیارد تومان حق آلایندگی به خوزستان را تا سال گذشته پرداخت نکرده است. همچنین این وزارتخانه می‌بایست تا سال ۹۳، چهار هزار میلیارد تومان حق مالیات به خوزستان می‌پرداخت.

عضو مجلس خبرگان رهبری، در ادامه گفت: هزاران چاه نفتی در غیزانیه وجود دارد، اما مردم آن با مشکل شدید آب شرب مواجه هستند، مدارسی نیز در آنجا ساختند که در حد صدقه است. این کم‌کاری‌ها، عمل مافیاهاست.

حجت الاسلام و المسلمین حیدری، در پایان قهرکردن با صندوق‌های رای را ادامه حیات مافیاها دانست و گفت: فقط دولت انقلابی، جوان، حزب‌اللهی، فسادستیز و عدالت‌محور می‌تواند ملت ایران را از شر مافیاها خلاص کند.

انتهای پیام./

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha