پنجشنبه ۳۰ فروردین ۱۴۰۳ |۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 18, 2024
حجت الاسلام حسینی قزوین

 حوزه / حجت الاسلام اسلامی گفت: هر زمانی که مردم اصلح را انتخاب کردند، مشکلات کشور حل شده و هر زمانی هم که در انتخاب افراد به اندازه ای سهل انگاری شده است، مشکلاتی برای کشور به وجود آمد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از قزوین، حجت الاسلام سید مرتضی حسینی، صبح امروز در مراسم سالروز شهادت حضرت امام جعفر صادق (ع) که در آستان مقدس امام زاده حسین(ع)  قزوین برگزار شد، ضمن تسلیت سالروز  شهادت ششمین اختر تابناک آسمان امامت و ولایت حضرت امام جعفر صادق (ع)  گفت: امام صادق(ع) به عنوان میراث‌دار سنت نبوی با بنیان گذاشتن فقه جعفری توانست مکتب فقهی فراگیر و نهضتی دانش محور را پایه گذاری کند و با نشر آموزه‌های دینی و ترویج تعالیم اسلام ناب محمدی، زمینه پویایی تمدن اسلامی را فراهم آورد.

وی خاطرنشان کرد:  حضرت امام جعفر صادق (ع) با تبیین دیدگاه خاص الهی و راستین خود و با تربیت شاگردانی در زمینه کلام، فلسفه، علوم قرآن و حدیث و تفسیر دانشگاهی را پایه‌گذاری کرد و با روشنگری، ابهامات را از میان برداشت.

نماینده اسبق مردم قزوین در مجلس شورای اسلامی عنوان کرد: امام جعفر صادق (ع) با استفاده از فرصت به دست آمده، بدعت‌ها و خرافاتی را که به تدریج در دین راه یافته بود از ساحت مقدس آیین محمد (ص) زدود و حقایق احکام را روشن و آیات قرآن را به درستی تفسیر کرد.

وی به برگزاری انتخابات در ۲۸ خرداد اشاره و بیان کرد: انتخابات ثمره عظیم انقلاب اسلامی است که با حضور پرشور ملت ایران در این عرصه حفظ می‌شود، هرچند دشمنان همواره به دنبال کاهش مشارکت مردم در عرصه انتخابات هستند.

حجت الاسلام حسینی تصریح کرد: به حول و قوه الهی، حضور حماسی و پرشور در انتخابات و انتخاب اصلح، پاسخی درخور و کوبنده به تمامی یاوه‌گویی‌های دشمنان داخلی و خارجی خواهد بود.

وی ادامه داد: هر زمانی که مردم اصلح را انتخاب کردند، مشکلات کشور حل شده و هر زمانی هم که در انتخاب افراد به اندازه ای سهل انگاری شده است، مشکلاتی برای کشور به وجود آمد.

وی اظهارکرد: امام خمینی (ره) در همه مراحل انقلاب معتقد به حضور مردم بودند و می‌فرمود که «انقلاب ما به برکت مردم به پیروزی رسید و نگهداشتن مردم در صحنه مهم است و اگر توانستیم در مقابل قدرت‌ها بایستیم به برکت این مردم است.»

حجت الاسلام حسینی عنوان کرد: ملت ایران در طول ۴۲ سال گذشته علیرغم دشمنی‌های بسیاری که علیه آنها انجام‌شده همواره با بصیرت در صحنه‌های مختلف حضور دارند و دشمنان نتوانسته‌اند با توطئه‌های خود جلوی اراده ملت بایستند.

انتهای پیام /

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha