شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 27, 2024
حجت الاسلام و المسلمین بهرام پور ، مدیر حوزه علمیه خوزستان

حوزه/ حجت‌الاسلام‌والمسلمین بهرام پور، با بیان اینکه استمرار دولت فعلی فروپاشی نظام اقتصادی ایران را در پی خواهد داشت، گفت: حل مشکلات کشور رئیس‌جمهوری کارآمد و قوی می‌خواهد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در اهواز، حجت‌الاسلام‌والمسلمین مسعود بهرام پور، مدیر حوزه علمیه خوزستان، در نشست فوق‌العاده مدیران مدارس علمیه خوزستان، با اشاره به اهمیت این دوره از انتخابات ریاست جمهوری، اظهارداشت: مقام معظم رهبری در یکی از سخنان خود، جملاتی را از امام راحل(ره) نقل می‌کنند که بررسی آن‌ها وضعیت فعلی را پیش روی مردم روشن می‌کند.

وی افزود: امام خمینی(ره) فرموده‌اند که «در بعضی از مقاطع، اگر مردم پای صندوق‌ها نیایند و رأی ندهند، از مصادیق رأس گناهان کبیره است» حال آنکه در تعبیرات دینی، شرک بالاترین گناه است، اما از منظر امام خمینی(ره) عدم حضور در انتخابات و نیامدن پای صندوق‌های رأی، به مثابه بالاترین شرک قرار گرفته است.

حجت‌الاسلام‌والمسلمین بهرام پور، با تأکید بر اینکه حفظ نظام از اوجب واجبات است، در مبنای حضرت امام خمینی(ره) این مسأله جایگاه ویژه‌ای دارد، گفت: اینکه پیامبران الهی و ائمه معصومین(ع) خودشان را برای حفظ نظام اسلامی در معرض شهادت قرار داده‌اند، نشان دهنده اهمیت و لزوم استمرار حکومت اسلامی است.

مدیر حوزه علمیه خوزستان، حفظ نظام اسلامی ایران را در گرو مشارکت حداکثری مردم و حضور آن‌ها در صحنه انتخابات دانست.

وی با تأکید بر اینکه هدف دشمنان با استفاده از عناصر داخلی و خارجی خودش، فروپاشی اقتصاد ایران و فشار حداکثری برای خروج مردم از نظام اسلامی است، گفت: دشمن ۱۰ سال است که با فشار حداکثری می‌خواهد مردم را نسبت به اصل نظام نا امید کند؛ به همین دلیل است که رهبر معظم انقلاب، بارها تأکید دارند که مردم باید در عمل به فریضه تواصی، کوشا باشند.

مدیر حوزه علمیه خوزستان، تواصی به معنای یاری‌رساندن مردم به دیگر در عرصه‌های مختلف دانست و اذعان کرد: موج تواصی به صبر و بصیرت در آحاد و اقشار جامعه چنان طوفنده باشد که دشمن را نا امید کند.

وی با بیان اینکه چهارسال پیش رو، برای مردم، کشور و انقلاب، بسیار مهم، حساس و خطرناک است، گفت: اگر نتوانیم با انتخاب رئیس‌جمهور قوی و کارآمد، اقتصاد مملکت را اصلاح کنیم، اتفاقاتی در پس آن چهارسال برای کشور رخ می‌دهد که درون جامعه و نظام را خطرناک و شکننده می‌کند.

حجت‌الاسلام‌والمسلمین بهرام پور، با تأکید بر اینکه نباید فریب شانتاژبازی و نمایش برخی نامزدهای انتخاباتی را خورد، گفت: اصلاح وضع موجود نیازمند انتخاب فردی شایسته، مدیر، مدبر و عدالت‌خواه و عدالت گراست.

مدیر حوزه علمیه خوزستان، در پایان اظهارداشت: برای انتخاب رئیس‌جمهوری کارآمد، لازم است که همه مردم با حضوری حداکثری آرمان بلند دفاع از انقلاب و جمهوری اسلامی را به نمایش بگذاریم.

انتهای پیام./

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha