دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 29, 2024
تصاویر/ نشست فوق‌العاده مدیران مدارس علمیه خوزستان

حوزه/ نشست فوق‌العاده مدیران مدارس علمیه خوزستان، در راستای انسجام فکری برای ارائه راه‌کارهای افزایش حداکثری حضور مردم در انتخابات با حضور نماینده ولی فقیه در خوزستان برگزار شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در اهواز، نشست فوق‌العاده مدیران مدارس علمیه خوزستان، در راستای انسجام فکری برای ارائه راه‌کارهای افزایش حداکثری حضور مردم در انتخابات، برگزار شد.

در این نشست که با حضور ویژه مسئولان نهادهای حوزوی برگزاری شد، حجت‌الاسلام‌والمسلمین بهرام پور، مدیر حوزه علمیه خوزستان، پیرامون اهمیت دعوت مردم به انتخابات و لزوم حضور پرشور مردمی پای صندوق‌های رأی نکاتی را بیان کرد.

پس از آن، حجت‌الاسلام رستگار، مسئول نهاد نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه ولی‌عصر(عج) خوزستان، با موضوع «نقشه دشمن برای کاهش حضور مردم در انتخابات» چند دقیقه سخنرانی کرد و در ادامه نیز حجت‌الاسلام موسوی زاده، جانشین حوزه علمیه خوزستان، بر لزوم هماهنگی کلیه نهادهای حوزوی برای اجرای عملیات گسترده فرهنگی «دعوت حداکثری به انتخابات» تأکید کرد.

در ادامه این نشست نیز، برخی از مدیران مدارس علمیه به بیان عملکرد قرارگاه تواصی تحت نظر خویش پرداخته و بعد از آن نیز حجت‌الاسلام بزرگیان، مسئول دفتر سیاسی-اجتماعی حوزه علمیه خوزستان، در 10 عنوان اقدامات پیش روی قرارگاه‌های تواصی مدارس علمیه خوزستان را شرح داد.

حسن ختام این برنامه نیز سخنرانی حجت‌الاسلام‌والمسلمین موسوی فرد، نماینده ولی‌فقیه در خوزستان بود که وی پیرامون اهمیت حضور حداکثری مردم پای صندوق‌های رأی سخنرانی کرد.

انتهای پیام./

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha