دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 29, 2024
حجت الاسلام نبی زاده ، رییس سازمان تبلیغات اسلامی خوزستان

حوزه/ حجت‌الاسلام نبی زاده، مهم‌ترین مأموریت سازمان تبلیغات در دوران کنونی را دعوت به مشارکت حداکثری و انتخاب آگاهانه مردم در انتخابات دانست و گفت: معتقدیم که اگر مبلغان برای مشارکت حداکثری و انتخاب آگاهانه مردم تبلیغ کنند، جامعه نیز ناخودآگاه به فرد اصلح رأی خواهد داد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در اهواز، حجت‌الاسلام محمدمهدی نبی زاده، مدیرکل تبلیغات اسلامی خوزستان، در نشست فوق‌العاده مدیران مدارس علمیه خوزستان، با بیان اینکه ظرفیت‌های مردمی اداره کل تبلیغات اسلامی، می‌تواند به کمک حوزه‌های علمیه برای تقویت شور و نشاط انتخابات بیاید، اظهارداشت: بنده دستور کار ادارات تبلیغات اسلامی در شهرهای خوزستان را تقویت و تعامل همه‌جانبه با مدارس علمیه قرار داده‌ام؛ چراکه ما خودمان را با حوزه‌های علمیه یکی می‌دانیم.

وی تصریح کرد: اداره کل تبلیغات اسلامی خوزستان، به دنبال آن است که در جریان حوزه علمیه حرکت کند و بر این اساس، ظرفیت‌های تبلیغات اسلامی فرصتی برای مدیران مدارس علمیه است تا از آن‌ها به نحو مطلوب در جهت تحقق فرمایشات مقام معظم رهبری استفاده نمایند.

حجت‌الاسلام نبی زاده، بخشی از ظرفیت‌های مردمی تبلیغات اسلامی را «هیئات مذهبی»، «کانون مداحان»، «شعرای آئینی»، «خانه‌های قرآنی» و... بیان کرد و گفت: این ظرفیت‌ها برای دعوت مردم به حضور حداکثری و آگاهانه در انتخابات ریاست جمهوری، در خدمت کلیه مدیران مدارس علمیه سطح استان می‌باشد.

مدیرکل تبلیغات اسلامی خوزستان، مهم‌ترین مأموریت کنونی این اداره کل را «دعوت برای حضور حداکثری و آگاهانه در انتخابات» اعلام کرد و اظهارداشت: یکی از صدها مأموریتی که در ادارات تبلیغات اسلامی شهرستان‌ها در حال انجام است، پویش «من در انتخابات شرکت می‌کنم»  است که بحمدالله با استقبال خوب مردم مواجه شده است.

حجت‌الاسلام نبی زاده، در پایان با تأکید بر اینکه اداره کل تبلیغات اسلامی خوزستان، در خدمت اوامر رهبر معظم انقلاب است، گفت: معتقدیم که اگر مبلغان برای مشارکت حداکثری و انتخاب آگاهانه مردم تبلیغ کنند، جامعه نیز ناخودآگاه به فرد اصلح رأی خواهند داد.

انتهای پیام./

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha