چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۴ شوال ۱۴۴۵ | Apr 24, 2024
حجت الاسلام معبودی قزوین

حوزه / مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه استان قزوین گفت: رسانه‌ها باید تمام تلاش خود را برای امیدآفرینی به جامعه و همچنین حضور و مشارکت حداکثری مردم پای صندوق های اخذ رای انجام دهند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از قزوین، حجت الاسلام علی معبودی، ظهر امروز در نشست با اصحاب رسانه استان قزوین گفت: با حضور در انتخابات ریاست جمهوری، نقشه‌های دشمنان برای ضربه زدن به نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران نقش بر آب شده و توطئه آنان خنثی می‌شود.

وی خاطرنشان کرد: دشمنان نظام از مدت ها قبل در حال فعالیت برای کاهش حضور مردم در پای صندوق های رای هستند، لذا باید با مشارکت فعال در روز ۲۸  خردادحماسه بزرگی در کشور رقم بزنیم.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه استان قزوین تصریح کرد:  همه باید مُبلّغ مشارکت حداکثری و پرشور در پای صندوق‌های رأی باشیم و به دشمنان و استکبار جهانی نشان دهیم که ملت ایران علی‌رغم تهدیدها و تحریم ها  همچنان پشتیبان نظام مقدس جمهوری اسلامی و رهبری فرزانه انقلاب اسلامی است.

وی ادامه داد: استقلال کشور به معنی منزوی شدن نیست و امام عقیده داشتند که با همه کشورها به جز اسراییل و آفریقای جنوبی ارتباط برقرار می‌کنیم و آمریکا هم خودش رابطه با ایران را قطع کرد.

حجت الاسلام معبودی اظهار کرد: در حال حاضر آمریکا و رژیم صهیونیستی برای حضور حداقلی مردم در انتخابات تلاش دارند و فعالان رسانه استان باید برای مقابله با این رویه و دعوت مردم به پای صندوق‌های رای وارد میدان شوند.

رسانه ها مردم را به حضور در انتخابات ترغیب کنند

وی بیان کرد: رسانه‌ها این روزها که تنور انتخابات داغ و تبلیغات کاندیداها به اوج رسیده است در تشویق و ترغیب مردم و هرچه باشکوه‌تر شدن انتخابات تأثیر مهمی دارند.

حجت الاسلام معبودی اظهار کرد: رسانه‌ها باید تمام تلاش خود را برای امیدآفرینی به جامعه و همچنین حضور و مشارکت حداکثری مردم پای صندوق های اخذ رایانجام دهند.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه استان قزوین تصریح کرد: در انتخابات از اصحاب رسانه انتظار می‌رود تلاش خود را برای برگزاری انتخاباتی پرشور به کار گرفته و با اطلاع‌رسانی دقیق، زمینه مشارکت حداکثری را فراهم کنند.

انتهای پیام /

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha