دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 29, 2024
انتخابات

حوزه/ استاندار هرمزگان، انتخابات را میراث گرانبهای امام(ره) و شهدا خواند و گفت: هر ایرانی واجد شرایط وظیفه دارد برای حفظ عزت و عظمت کشور در انتخابات شرکت کند و در تعیین سرنوشت کشور سهیم شود.

به گزارش خبرنگار حوزه از هرمزگان، فریدون همتی، شامگاه دوشنبه در برنامه طرح رسانه ای «دعوت» که با مشارکت خانه مطبوعات، رسانه‌های استان، انجمن صنفی روزنامه‌نگاران و صداوسیمای مرکز خلیج فارس برگزار شد، گفت: انتخابات میراث گرانبهای امام و شهداست و همه در مقابل آن وظیفه داریم، بنابراین با حضور پرشور پای صندوق های رای باید به جامعه جهانی نشان دهیم با وجود تنوع فکری، سلیقه ای و مشکلاتی که وجود دارد، یک ملت یکپارچه هستیم.

استاندار هرمزگان ادامه داد: امنیت، آرامش و سلامت انتخابات شعاری است که از سوی مجریان و ناظرین باید رعایت شود و بدون جانبداری از کاندیدای خاص، امانت داری کنند تا این  رویداد بسیار مهم، با شکوه برگزار شود

وی افزود: برای اولین بار کشور در سال گذشته بدون تکیه بر ارز نفتی اداره شده است که این پیروزی بزرگی برای رهبری، ملت و نظام است.

همتی اظهار کرد: با وجود شیوع ویروس کرونا و تحریم ها اینکه توانستیم افزایش اشتغال داشته باشیم، طرح های بزرگ و زیربنایی به بهره برداری برسد و... یعنی موفقیت . بنابراین حیف است که در رقابت های انتخاباتی این موفقیت را به رخ دشمنان نکشیم.

استاندار همدان همچنین در خصوص فرآیند برگزاری انتخابات، گفت: ۱۵۵۴ شعبه ثابت و سیار انتخابات در استان با توجه به شرایط کرونا آماده ی اخذ رأی هم استانی های عزیز خواهند بود. همچنین احراز هویت برای رای گیری به صورت آنلاین صورت می گیرد.

همتی از برگزاری انتخابات برای اولین بار به صورت الکترونیکی خبر داد و تاکید کرد: هر ایرانی واجد شرایط وظیفه دارد برای حفظ عزت و عظمت کشور در انتخابات شرکت کند و در تعیین سرنوشت کشور سهیم شود.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha