جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۶ شوال ۱۴۴۵ | Apr 26, 2024
راه‌اندازی قرارگاه فرهنگی-عملیاتی تبلیغات اسلامی خوزستان

حوزه/ حجت‌الاسلام نبی زاده از راه‌اندازی قرارگاه فرهنگی-عملیاتی تبلیغات اسلامی خوزستان خبرداد و گفت: امروز به طور رسمی این ستاد را تشکیل داده و نظیر این ستاد هم در شهرستان‌ها تشکیل خواهد شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در اهواز، حجت‌الاسلام محمدمهدی نبی زاده، مدیرکل تبلیغات اسلامی خوزستان، در دیدار با مجموعه‌های فرهنگی و ظرفیت‌های مردمی، در خصوص رویکرد تبلیغات اسلامی در انتخابات، اظهارداشت: تبلیغات اسلامی در واقع قرارگاه فرهنگی عملیاتی است که با حضور مجموعه‌های مرتبط و ظرفیت‌های مردمی، وارد میدان می‌شود.

وی از تشکیل ستاد انتخاباتی قرارگاه فرهنگی-عملیاتی تبلیغات اسلامی خوزستان خبرداد و گفت: امروز به طور رسمی این ستاد را تشکیل داده و نظیر این ستاد هم در شهرستان‌ها تشکیل خواهد شد.

حجت‌الاسلام نبی زاده، با بیان اینکه مجموعه‌های مردمی، باعث افتخار و قدرت سازمان تبلیغات اسلامی هستند، اذعان داشت: این ظرفیت‌ها یک فرصت استثنایی هستند که می‌توانند با کف جامعه ارتباط برقرار کنند.

مدیرکل تبلیغات اسلامی خوزستان، با اشاره به سخنان مقام معظم رهبری مبنی بر اینکه «اثرگذاری فرهنگی باید از طریق حلقه‌های میانی انجام شود»، گفت: حلقه‌های میانی آن‌کسانی هستند که با کف جامعه در ارتباط بوده و خودشان نیز یک کنشگر مؤثر و کادر فرهنگی هستند.

حجت‌الاسلام نبی زاده در پایان تصریح کرد: ما به هیچ وجه دنبال هیچ جریان و یا فرد خاصی نیستیم؛ بلکه به‌صورت قوی مشارکت حداکثری آگاهانه در انتخابات را پیگیری خواهیم کرد.

انتهای پیام./

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha