دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 29, 2024
فاطمه خسرویان فعال اجتماعی

حوزه/مدیر مؤسسه خیریه امید و مهربانی امام رضا(ع) گفت: انتخابات، مظهر دموکراسی است و انتخابات ایران زمانی ارزشمند و اثرگذار می باشد که ضمن بررسی دقیق معیارها، فردی از جنس مردم و آشنا با درد و رنج آنان انتخاب شود.

فاطمه خسرویان مدیر مؤسسه خیریه امید و مهربانی امام رضا(ع) در گفت وگو باخبرنگار خبرگزاری حوزه در تهران، با اشاره به شاخص های انتخاب اصلح، اظهارداشت: بر حسب تجربه و فعالیت های عام المنفعه ای که طی این سالها کسب کرده ام، می دانم که توده مردم نه تنها با نظام و انقلاب مشکلی ندارند، بلکه از شیوه عملکرد مدیران بویژه برخی مدیران نالایق آزرده خاطر هستند.

وی با اشاره به ضعف و ناتوانی روزافزون قدرت خرید مردم به ویژه قشر کمتربرخوردار و آسیب پذیر تصریح کرد: تا نگاه به بیگانگان و لبخند آنان است، وضع معیشت مردم همین است که همه شاهد هستیم.

خانم خسرویان با بیان این که مردم از مسئولان گله مندند نه از نظام، ادامه داد:‌ تا زمانی که نگاه برخی مدیران و مسئولان تراز بالای جامعه این باشد که ایران بدون کمک کدخدا نمی تواند زندگی کند، وضعیت همین است. قانون اساسی به هر رئیس جمهور ۴ سال فرصت می دهد تا برنامه هایش را اجرایی کند. مردم ما ۴ سال دیگر فرصت دادند و این عرف شده است و تقریباً همیشه ریاست جمهوری هشت ساله بوده است در حالی که در قانون ۴ ساله است. وقتی ۸ سال مردم ما فرصت دادند تئوری های نپخته و اعتماد به غربی ها را عملیاتی کنیم، باز هم نشده، آیا خود این فریب ها دغل کاری و فریب کاری دشمنانی نیست که شما فرصت کشور را در این چند سال پای آن گذاشته اید؟

این فعال اجتماعی ضمن تأکید بر حضور حداکثری ملت ایران در انتخابات، با اشاره به آیه ۹۶ سوره اعراف" وَلَوْ أَنَّ أَهْلَ الْقُرَی آمَنُواْ وَاتَّقَواْ لَفَتَحْنَا عَلَیْهِم بَرَکَاتٍ مِّنَ السَّمَاء وَالأَرْضِ، گفت : اگر مردم اهل ایمان و تقوا باشند سنت الهی بر این است که خداوند برکاتش را بر آنها نازل می‌کند.

وی با اشاره به بیانات اخیر رهبر معظم انقلاب در مورد حضور حداکثری مردم در انتخابات، افزود: هدف اصلی در این امر مهم رأی دادن به اصل نظام جمهوری اسلامی است و ملت ایران با مشارکت خود نقشی تعیین کننده و اساسی را ایفا می‌کنند.

خانم خسرویان، مشارکت حداکثری در انتخابات را زمینه ساز پیشرفت کشور دانست و تصریح کرد: متاسفانه همواره افرادی همسو با دشمنان اقدام به تبلیغات نامتعارف می‌ کنند و از وظایف اصحاب رسانه این است که با رعایت مسائل اخلاقی و به دور از جدل و کینه ورزی، زمینه آگاهی بخشی آحاد جامعه را فراهم کنند.

وی ادامه داد: در مؤسسه خیریه امید و مهربانی امام رضا(ع) با تحت پوشش قرار دادن ۷۰۰ خانواده به جهت وظیفه ای که داریم نسبت به آگاهی بخشی آنان اهتمام جدی داریم، برداشت من این است که مردم دارای مشکلات عدیده ناشی از سوء مدیریت دولتمردان و بی‌عدالتی ها هستند و لازم است یک تحول بزرگ اتفاق بیفتند. این درحالی است که خداوند آنقدر منابع به کشور داده که بتوانیم مشکلات مردم را کاهش یا حل کنیم. رمز موفقیت ما تکیه بر مردم است و نیازمند مشارکت حداکثری مردم هستیم.

این فعال اجتماعی در بخش دیگری از گفت وگوی خود با اشاره به فعالیت های صورت گرفته در مؤسسه خیریه امید و مهربانی امام رضا(ع) گفت: این موسسه خیریه در راستای اهداف خدا پسندانه خویش طرح اکرام ایتام و محسنین را بر اساس پرونده های موجود مددجویان در خیریه و خانواده هایی که تحت پوشش و حمایت موسسه می باشند اجرایی کرده است و تاکنون بیش از ۲۰۰ کودک در طرح محسنین و ۵۰۰ کودک یتیم را تحت حمایت خود قرار داده است.

خانم خسرویان افزود: در این طرح فرزندان خانواده های مذکور بر اساس نوع پرونده ثبت شده آنها در موسسه به دو گروه ایتام و محسنین به تفکیک عام یا سادات بودن تقسیم بندی می شوند. نیازمندی و تحت حمایت قرار گرفتن این کودکان مددجو بر اساس تائید محققان خیریه بررسی شده است.

انتهای پیام   ۳۱۳/۱۷

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha