جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
پوستر جشنواره

حوزه/ معاونت فرهنگی و دانشجویی دانشگاه بین المللی امام رضا(ع) نخستین جشنواره ملی دانشجویی «ضربان انتظار» را در چهار محور اعتقادی، فرهنگی، سیاسی و اجتماعی برگزار می کند.

به گزارش خبرنگارخبرگزاری حوزه از مشهد، نخستین جشنواره ملی دانشجویی «ضربان انتظار» به همت دانشگاه بین المللی امام رضا(ع) در پنج بخش؛ پژوهشی، هنری، ادبی، کتابخوانی و فضای مجازی تدارک دیده شده است و آیین اختتامیه و اعلام نفرات برتر همزمان با نیمه شعبان در ۲۷ اسفند ماه ۱۴۰۰ برگزار می شود.

بخش پژوهشی این جشنواره ملی شامل ارسال مقاله و بخش هنری در رشته های؛ هنرهای تجسمی، عکاسی، طراحی گرافیکی (عکس نوشته،تایپوگرافی،پوستر)، پادکست و اینفوگرافیک طراحی شده است.

در بخش  ادبی علاقه مندان می توانند در حوزه های؛ شعر، داستان کوتاه، دلنوشته و نثر آثار خود را به دبیرخانه جشنواره ارسال نمایند.

در بخش کتابخوانی جشنواره ملی دانشجویی «ضربان انتظار»، علاقه مندان می توانند خلاصه کتاب با موضوع مهدویت در قالب مایند مپ یا اینفوگرافیک تهیه و در بخش فضای مجازی شرکت کنندگان باید یک حرکت و جریان اجتماعی مانند کمپین های مختلف را برگزار کنند.

عموم دانشجویان علاقه مند به شرکت در بخش های مختلف جشنواره می توانند تا اول اسفند ماه ۱۴۰۰ آثار خود را از طریق ایمیل جشنواره به نشانی mahdaviat.imamreza@gmail.com  و یا پیام رسان ایتا، سروش و تلگرام با شناسه mahdaviat_imamreza@ ارسال نمایند.

در بخش های ادبی هنری و پژوهشی به نفر اول برگزیده یک میلیون و ۳۱۳ هزار تومان به همراه هدیه متبرک قاب کاشی حرم رضوی به نفر دوم  ۷۰۰هزار تومان به همراه هدیه متبرک قاب فرش حرم رضوی و نفر سوم ۵۰۰ هزار تومان به همراه قاب فرش حرم رضوی اهدا خواهد شد.

همچنین به برگزیده بخش های کتابخوانی و فضای مجازی یک میلیون و ۳۱۳ هزار تومان اهدا می شود.

انتهای پیام
 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha