جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
قاسمی نیا

حوزه/معاون سوادآموزی اداره کل آموزش و پرورش استان قم در یادداشتی، انتخابات پیش رو را صحنه دیگری از مقاومت ملت ایران دانست و گفت: یک روز در میدان نبرد یک روز در پای صندوق های رأی، همه ملت ایران، مرد میدان هستند.

به گزارش خبرگزاری حوزه، حجت الاسلام محمدرضا قاسمی نیا در یادداشتی به مناسبت انتخابات پیش رو ریاست جمهوری و شوراهای اسلامی شهر و روستا و همچنین میاندوره ای مجلس خبرگان رهبری یادداشتی را با عنوان «همه ملت ایران، مردم میدان هستند» در اختیار خبرنگار خبرگزاری حوزه قرار داد.

متن یادداشت به شرح ذیل می باشد؛

بسم الله الرحمن الرحیم

((من با جرات مدعی هستم که ملت ایران و توده میلیونی آن در عصر حاضر، بهتر از ملت حجاز در عهد رسول‌الله(صلی الله علیه وآله) و کوفه و عراق در عهد امیرالمومنین و حسین بن علی (صلوات الله و سلامه علیهما) می‌باشند.))

بنیان گذار جمهوری اسلامی حضرت امام خمینی رحمت الله علیه این جملات را در وصیت نامه سیاسی الهی خود برای معرفی جایگاه والای مردم عزیز وطن  تصریح نموده اند.

و باید بگوییم همه ملت ایران؛ مرد میدان هستند!

و ان شاءالله درمیدان ۲۸خردادسال۱۴۰۰ باحضورپرشور درپای صندوق های رای  سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری دست دردست هم می دهیم و باخلق حماسه ای پرشور و ماندگار؛ انتخابی خوب و  درست و مطلوب را رقم می زنیم  و در این میدان سرافراز و مسرور خواهیم شد! و بیش از هر زمان دیگر دشمنان مایوس و مفتضح می شوند.

شهیدان وایثارگران قهرمان بااهدای قطره قطره خون پاکشان شجره طیبه انقلاب اسلامی را آبیاری کردند و امروز؛  در این میدان بایدبا تک تک رای خود؛ درخت تنومندانقلاب اسلامی را قوی تر و پرثمر تر و امیدبخش سازیم! و بقای آن مستحکم تر شود.

و نوید آمدن خادمینی باعملکرد جهادی وانقلابی وباروحیه بسیجی   که برای گره گشایی وپیشرفت و خدمت به مردم باکارشبانه روزی  سر از پا نشناسند داده می شود. و از خداوند قادر متعال هم می خواهیم که آنان در میدان خدمت بر باور و عهدشان ثابت بمانند. وعاقبت بخیری دنیاوآخرت را برای خودحفظ وذخیره کنند.

انتهای پیام  ۳۱۳/۱۷

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha