یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 28, 2024
حجت الاسلام نوروزی

حوزه / معاون فرهنگی اداره کل اوقاف وامور خیریه استان قزوین گفت: حضور پرشور و حماسی مردم در انتخابات پاسخ محکم و دندان شکنی به زیاده خواهی های دشمنان و در رأس آنها آمریکاست و تنها راه وادار کردن آمریکا و سردمدارانش به عقب نشینی حضور فعال و مشارکت جدی در انتخابات ۲۸ خرداد است.

 به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از قزوین، حجت الاسلام رضا نوروزی، صبح امروز در نشست بصیرتی روحانیون  و فرماندهان پایگاه های بسیج نواحی ادارات استان قزوین که در آستان مقدس امام زاده حسین (ع) برگزار شد، گفت: ایران اسلامی طی ۴۲ سال گذشته هرگز در برابر زیاده خواهی های آمریکا سرخم نکرده و تسلیم نشده و در برابر همه دشمنان ایستاده است.

وی خاطرنشان کرد:  ملت ایران به ویژه جوانان ایران، نترسیدن در مقابل استکبار را از امام راحل آموخته اند که این امر در پیروزی انقلاب اسلامی و همچنین هشت سال دفاع مقدس نقش بسزایی داشته و هم اینک نیز با الگوگیری از سیره امام راحل و فرامین رهبر معظم انقلاب، در برابر زیاده خواهی های دشمنان اسلام ایستاده و خواهند ایستاد.

معاون فرهنگی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان قزوین تصریح کرد: مردم ایران با تمام توان در مقابل تهدیدات دشمن می‌ایستند و اگر غرب بخواهد کوچکترین تهدیدی به ایران وارد کند، ضمن مهار، آن را تبدیل به یک فرصت برای شکوفایی انقلاب می‌کنند.

حجت الاسلام نوروزی خاطرنشان کرد: حضور پرشور و حماسی مردم در انتخابات پاسخ محکم و دندان شکنی به زیاده خواهی های دشمنان  و در راس آنها آمریکاست و تنها راه وادار کردن آمریکا و سردمدارانش به عقب نشینی حضور  فعال و مشارکت جدی در انتخابات ۲۸ خرداد است

معاون فرهنگی اداره کل اوقاف وامور خیریه استان قزوین گفت: ملت ایران در انتخابات اعلام می کنند که حامی دین، قرآن و انقلاب هستند.

وی ادامه داد: برای حضور حداکثری و انتخاب اصلح باید با تمام توان تلاش کنیم و عرصه انتخابات را خالی نگذاریم.

انتهای پیام /

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha