جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
انتخابات 1400

حوزه/ نشست‌های «ضرورت و راهکارهای جلب مشارکت حدأکثری در انتخابات» و «انتخاب اصلح با تأسی به الگوی انتخاباتی حضرت صدیقه‌طاهره سلام‌الله‌علیها» با سخنرانی خانم معین الاسلام و استاد حیدری مجد برگزار می‌شوند.

به گزارش خبرگزاری حوزه، در آستانه انتخابات سرنوشت‌ساز سیزدهمین دوره ریاست جمهوری و حاکمیت فضای پُرشور انتخاباتی در کشور و در متن توده‌های مردمی، دو نشست مجازی با موضوع انتخابات از سوی بسیج اساتید و نخبگان جامعه‌الزهرا سلام‌الله‌علیها برگزار می‌شود.

نشست مجازی «ضرورت و راهکارهای جلب مشارکت حدأکثری در انتخابات» روز چهارشنبه ۱۹ خرداد ساعت ۱۰ تا ۱۱ برگزار می‌شود و خانم مریم معین الاسلام، استاد حوزه و دانشگاه به تبیین این موضوع می‌پردازد.

نشست مجازی «انتخاب اصلح با تأسی به الگوی انتخاباتی حضرت صدیقه‌طاهره سلام‌الله‌علیها» از دیگر نشست‌های انتخاباتی است که روز پنجشنبه ۲۰ خرداد ساعت ۱۰ تا ۱۱ برگزار می‌شود و خانم طاهره حیدری‌مجد استاد علیهاالسلام و مسئول بسیج اساتید و نخبگان جامعه الزهرا علیهاالسلام سخنران این نشست است.

علاقه‌مندان می‌توانند از طریق درگاه https://heyatonline.ir/fa/heyat/۱۷۳۹ در این دو برنامه و نشست معرفت‌افزای انتخاباتی شرکت کنند.

313/61

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha