یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 28, 2024
ماموستا محمدامین راستی

حوزه/امام جمعه موقت سنندج گفت: تحریم انتخابات نه تنها مشکلی را حل نخواهد کرد، بلکه بستر ایجاد مشکلات بزرگتر در کشور خواهد شد.

ماموستا محمدامین راستی در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در استان کردستان اظهار کرد: انتخابات برای نظام مردمی همانند ایران، بسیار مهم و تاثیرگذار است و از همین رو دشمنان تلاش بسیاری برای بی‌فروغ جلو دادن آن دارند.

امام جمعه موقت سنندج ادامه داد: انتخابات می‌تواند سهم بسزایی در برون رفت کشور از مشکلات کنونی داشته باشد، البته مشروط بر اینکه انتخاب ما یک انتخاب آگاهانه باشد.

وی افزود: امیدواریم علیرغم این حجم عظیم تبلیغات سوء دشمنان علیه انتخابات، همانند ادوار گذشته شاهد حضور پرشور مردم پای صندوق‌های رای باشیم، زیرا تجربه نشان داده است که تحریم انتخابات نه تنها مشکلی را حل نخواهد کرد، بلکه خود بستر ایجاد مشکلات بزرگتر در کشور خواهد شد.

ماموستا راستی در ادامه اظهار کرد: کسی نمی‌تواند منکر مشکلاتی در کشور باشد، بخشی از این مشکلات به تحریم‌ها برمی‌گردد و بخش دیگری به سوء مدیریت دولتمردان، به هر حال باید با حضور در انتخابات و انتخاب اصلح از این مرحله سخت تاریخی به سلامتی عبور کنیم.

امام جمعه موقت سنندج با اشاره به فعالیت گروه‌های معاند و ضدانقلاب در کردستان برای تشویق مردم به تحریم انتخابات ریاست جمهوری، خاطرنشان کرد: در هفته‌ها و ماه های اخیر شاهد فعالیت‌های تبلیغی گروهک‌های معاند و تروریستی در کردستان بوده‌ایم، این گروه‌ها تمام تلاش خود را برای کاهش سطح مشارکت مردم کردستان در انتخابات دارند، لذا مردم نباید فریب سخنان عوامل فریب خورده استکبار را بخورند.

ماموستا راستی گفت: مردم کردستان از ابتدای انقلاب تاکنون  به عنوان مرزدارانی غیور در مقابل جریان‌های نفاق ایستاده‌اند و چه در جبهه نظامی و چه فرهنگی همواره یار و یاور نظام و انقلاب بوده و هستند.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha