شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 20, 2024
سرهنگ مهران مرادی
سرهنگ مهران مرادی جانشین فرمانده سپاه حضرت قمر بنی هاشم (ع)

جانشین فرمانده سپاه حضرت قمر بنی هاشم (ع) چهارمحال و بختیاری گفت: دعوت به مشارکت حداکثری و انتخاب اصلح، مهمترین ویژگی اصحاب رسانه در حال حاضر است.

به گزارش خبرگزاری حوزه از شهرکرد، مهران مرادی در آیین اختتامیه پنجمین جشنواره رسانه‌ای ابوذر چهارمحال و بختیاری، اظهار کرد: امروز ما در آستانه برگزاری یک عملیات بسیار حساس و مهم هستیم. در زمان جنگ، ابزار دشمن همان توپ و تانک و تفنگ بود، اما امروز این ابزار تغییر کرده و وظیفه و نقش شما اصحاب رسانه بسیار اهمیت دارد.

جانشین فرمانده سپاه حضرت قمر بنی هاشم (ع) در چهامحال و بختیاری افزود: امید، اعتماد و مشروعیت سه کلید مهم در بحث پیروزی است. دشمن در تلاش است امید مردم را از بین ببرد، مردم را نسبت به انقلاب اسلامی بی‌اعتماد کند و به ظنّ و گمان خود، مشروعیت را زیر سؤال ببرد.

وی بیان کرد: اصحاب رسانه، امید را در جامعه ایجاد کنند و اعتماد مردم را نسبت به انقلاب افزایش دهند. یکی از مؤلفه‌های قدرت نظام اسلامی، مردم هستند، لذا دشمن در تلاش است مردم را با ایجاد ناامیدی، از آمدن پای صندوق رای منصرف کنند.

ابراهیم شریفی در ادامه برنامه اظهار کرد: امروز فعالان رسانه‌ای با تکنولوژی فضای مجازی مواجه‌اند و مردم با این وسیله می‌تواند به سرعت از تمام اخبار اطلاع یابد. رسانه‌ای می تواند پویایی خود را حفظ کند که در تحلیل محتوای خوبی داشته باشد.

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی چهارمحال و بختیاری افزود: امروز خبرگزاری‌ها باید با تحلیل درست از انتخابات و مشارکت حداکثری، مردم را به رفتن پای صندوق رای و شرکت در انتخابات و مهم‌تر از همه انتخاب اصلح دعوت کنند.

وی بیان کرد: بحث شفافیت یعنی اطلاعات درست و دقیق در کنار تحلیل محتوا نقش مهمی دارد. اگر بتوانیم اطلاعات درست به مخاطب بدهیم، اعتماد آن‌ها را جلب کرده و هم‌پا و همراه با انقلاب و نظم اسلامی می‌شوند.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha