دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 29, 2024
هم‌اندیشی مسئولان مؤسسات قرآنی بندر ماهشهر

حوزه/ نشست هم‌اندیشی مسئولان مؤسسات و خانه‌های قرآنی فعال شهرستان بندر ماهشهر با حضور جمعی از مسئولان شهری در محل اداره تبلیغات اسلامی بندر ماهشهر برگزار شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در اهواز، نشست هم‌اندیشی مسئولان مؤسسات و خانه‌های قرآنی فعال شهرستان بندر ماهشهر با حضور حجت‌الاسلام موسوی، رئیس اداره تبلیغات اسلامی و مهندس بندری فرماندار شهرستان برگزار شد.

در این نشست، حجت‌الاسلام موسوی ضمن بیان عملکرد خوب و مؤثر مؤسسات قرآنی شهرستان در سال‌های گذشته، اذعان داشت: مؤسسات قرآنی شهرستان علیرغم بی‌مهری مسئولین شهرستان، در شرایط بد اقتصادی و با وجود مشکلات فراوان اما به برکت قرآن کریم فعالیت‌های چشم‌گیری داشته‌اند.

وی گفت: مؤسسات قرآنی در طول سال‌های متمادی با وجود تمام سختی‌ها دست از تلاش‌های فرهنگی و قرآنی خود برنداشته و به‌خوبی به امر تبلیغ و ترویج فرهنگ قرآنی در سطوح مختلف پرداخته‌اند.

حجت‌الاسلام موسوی اضافه کرد: در صورت حمایت شورای راهبردی و نمایندگان و همچنین مسئولین محترم شهرستان بیش‌ازپیش و بهتر از گذشته می‌توانند در انجام و ارائه خدمات قرآنی به‌ویژه در حوزه بانوان فعالیت کنند.

در ادامه این نشست، تمامی مسئولین محترم مؤسسات قرآنی به بیان عملکردها، دیدگاه‌ها و نقاط ضعف و قوت مؤسسات و نیازمندی‌ها و توقعاتشان از مدیریت شهرستان پرداختند.

همچنین مهندس بندری، فرماندار شهرستان بندر ماهشهر، در ادامه این نشست، به پیشرفت‌های خوبی که در حوزه قرآن و عترت در طول سالیان گذشته صورت گرفته پرداخته و از زحمات کلیه عزیزان حاضر و همچنین کلیه فعالان فرهنگی و مذهبی شهرستان خصوصاً بانوان فعال قرآنی تقدیر و تشکر کرد.

وی گفت: علیرغم پیگیری مطالبات شما عزیزان، ضروری است که در بلندمدت با تقویت مؤسسات قرآنی به ایجاد برندهای مورد نیاز فرهنگی و اجتماعی تأکید و با حذف نگاه منبع محور به سمت خودکفایی حرکت کرده و زمینه استفاده هرچه بیشتر از امکانات شهرستان را فراهم آورید؛ چراکه شورای راهبردی قطعاً پاسخگوی همه نیازهای فرهنگی شهرستان نیست، اگرچه مدیریت درست آن‌هم ضروری است.

در پایان نیز حجت‌الاسلام موسوی، ضمن تقدیر و تشکر از حضور مستمر مسئولان مؤسسات قرآنی، تأکید کرد: اداره تبلیغات اسلامی بندر ماهشهر، بیش از پیش در کنار مؤسسات و فعالان فرهنگی مذهبی شهرستان بوده و از حضور این عزیزان در سازمان تبلیغات تشکر کرده و در حد توان از انجام هیچ خدمتی جهت پیشبرد امورات قرآنی و برطرف کردن مشکلات این حوزه دریغ نخواهد کرد.

لزوم حمایت همه‌جانبه از مؤسسات و خانه‌های قرآنی

انتهای پیام./

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha