دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 29, 2024
نشست بصیرتی در مدرسه معصومیه(س)یزد

حوزه/ استاد حوزه علمیه خواهران استان یزد گفت: ضد انقلاب با سوء استفاده از وضعیت موجود اقتصادی مردم، افرادی که در انتخابات شرکت نمی کنند را سرباز خود می نامند، در حالی مردم باید بدانند حضور آنان در انتخابات باعث سرکوب دشمن می شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری«حوزه»در یزد، خانم منصوره قیاسی عصر سه شنبه در نشست بصیرتی بانوان طلبه مدرسه علمیه حضرت معصومیه سلام الله علیها شهر یزد، انتخابات را یکی از فرصت های حضور در صحنه انقلاب و لبیک به فرمان رهبر معظم انقلاب و میثاق با آرمان های شهدا و امام راحل معرفی کرد.

استاد پیشکسوت حوزه علمیه خواهران استان یزد، بانوان را به مطالعه عمیق بیانات امام خامنه ای در زمینه انتخابات دعوت کرد و افزود: برخی موقعیت ها از جمله روشنگری مردم برای حضور در انتخابات یکی از فرصت های ناب برای زمینه سازی ظهور است.

خانم قیاسی برگزاری نشست های بصیرتی را بسیار مهم خواند و افزود: باید همیشه عملکرد خود را مورد ارزیابی قرار دهیم که آیا حال فعلی ما مورد رضای خداوند و در مسیر سیره اهل بیت علیهم السلام قرار دارد؟

وی ابراز کرد: مردم به واسطه سوء مدیریت برخی مسئولان پس از انتخابات گذشته، به دنبال بهانه برای عدم شرکت در انتخابات هستند که ما به عنوان مبلغ در جامعه باید به روشنگری این موضوع حتی به صورت چهره به چهره بپردازیم و اهمیت حضور در پای صندوق رأی را یادآور شویم.

استاد حوزه علمیه خواهران استان یزد اظهار کرد: شاید در سال های گذشته برخی از کاندیداهای انقلابی و گزینه اصلح اکنون دچار ریزش شده باشند که این موضوع نباید در ما ایجاد ناامیدی و احساس گناه نماید زیرا ما در آن موقع به وظیفه خود عمل کردیم و آن افراد در مسیر حق قرار داشتند.

خانم قیاسی از همه بانوان طلبه دعوت کرد: روشنگری برای حضوردر پای صندوق های رأی را ابتدا از نزدیکان و اطرافیان خود در هر محله آغاز نمایند و اهمیت آن را به عنوان یک فریضه و لبیک به فرمان ولی فقیه و پاسداری از خون شهدا و آرمان های انقلاب اسلامی و امام خمینی(ره)یادآور شوند.

وی تصریح کرد: بارها بر مصیبت اهل بیت علیهم السلام و سختی ها و شهادت آنان اشک ریخته ایم ولی آیا می دانیم که همه مصیبت های ائمه اطهار ما به خاطر عدم حمایت و کوتاهی از سوی مردم زمان آن ها بوده است؟

استاد حوزه علمیه خواهران استان یزد ابراز کرد: شما بانوان با توجه به مسئولیت های خانواده اعم از همسری، مادری و خانه داری باید لطف الهی را شاکر باشید که توفیق انجام مسئولیت های اجتماعی و شرکت در این مجالس را دارید و از همه مهمتر زبان گویای روشنگری را در کنار دیگر مسئولیت های خود تقویت کنید.

خانم قیاسی باقرائت آیه ۱۱ سوره رعد «إِنَّ اللَّهَ لا یُغَیِّرُ ما بِقَومٍ حَتّیٰ یُغَیِّروا ما بِأَنفُسِهِم و خداوند سرنوشت هیچ قوم (و ملّتی) را تغییر نمی‌دهد مگر آنکه آنان آنچه را در خودشان است تغییر دهند» افزود: ما باید با توجه به عملکرد نامزدها، با انتخاب اصلح در رفع موانع و مشکلات گریبانگیر جامعه تلاش کنیم و اگر ما در هر مسئولیتی به وظیفه خود عمل کنیم حتما لطف الهی و وعده خداوند برای یاری حق را خواهیم دید.

وی اظهار کرد: در ایام انتخابات همیشه دشمنان اسلام و ضد انقلاب خارج نشین از همه ابزار و امکانات و رسانه های خود برای تبلیغ منفی و دلسرد کردن مردم استفاده می کنند و بعد از انتخابات هم منتخبین مردم را انتصابی می نامند.

وی افزود: ضد انقلاب خارج نشین با سوء استفاده از وضعیت موجود اقتصادی مردم پیشاپیش افرادی را که در انتخابات شرکت نمی کنند، سرباز خود می دانند، در حالی مردم باید بدانند حضور آنان در انتخابات باعث سرکوب و ناامیدی دشمن می شود.

انتهای پیام/۳۱۳/۴۷

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha