جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
محمد رسول بهرامیان

حوزه/ مدرس و پژوهشگر فضای مجازی بر لزوم شکل گیری زنجیره تواصی در فضای مجازی در راستای دعوت آحاد مردم برای مشارکت حداکثری در انتخابات تأکید کرد.

حجت الاسلام محمد رسول بهرامیان در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری حوزه، با اشاره به مطلب فوق اظهار داشت: از سوی برخی تشکل های مردمی و انقلابی در همین راستا طی روزها و هفته های اخیر، کارهای خوبی در جهت تواصی و دعوت مردم برای حضور در انتخابات صورت گرفته اما همچنان نیاز داریم که از ظرفیت رسانه و فضای مجازی جهت تحقق زمینه سازی برای شکل گیری حماسه حضور حداکثری مردم استفاده کنیم.

وی افزود: در شرایطی که دشمنان قسم خورده ملت ایران به دنبال ترویج یأس و نومیدی در سطح جامعه ما به خصوص در میان نسل جوان هستند، ما باید به دنبال ایجاد و تقویت امید و نشاط باشیم و یکی از راهکارهایش این است که از ظرفیت رسانه و فضای مجازی با شیوه های نوین و خلاقانه بهره مند شویم و در این مجال از انفعال و کارهای تکراری و کلیشه ای به شدت بپرهیزیم.

وی گفت: در کنار تلاش برای تحقق مشارکت حداکثری مردم در انتخابات ما باید همچنین شاخصه ها و مؤلفه های انتخاب کاندیدای اصلح را در جامعه تبیین کنیم و در این خصوص نیز فعالان فضای مجازی که دغدغه های انقلابی و اجتماعی و فرهنگی دارند، باید بیش از سایرین با احساس مسئولیت وارد میدان شده و نقش آفرینی مؤثر داشته باشند.

این فعال فرهنگی و رسانه ای همچنین بیان داشت: ترغیب مردم برای مشارکت حداکثری در انتخابات از جمله مهم ترین بایسته هاست به ویژه با عنایت به شرایط سخت اقتصادی که عده ای به این بهانه و در راستای خواست دشمن به دنبال دلسرد کردن مردم از حضور در پای صندوق های رأی هستند و لذا ما باید تکلیف خود بدانیم که در فضای مجازی فعالیت مناسب و تأثیرگذاری داشته باشیم.

وی افزود: به یاری خدای متعال و با همت همه عزیزان انقلابی به خصوص فعالان فضای مجازی بتوانیم زمینه حضور و مشارکت گسترده مردم و نسل جوان در روز بیست و هشتم خردادماه در پای صندوق های رأی فراهم کنیم و ان شاء الله شخصی به عنوان رئیس جمهور برگزیده شود که حقیقتاً باور به دولت جوان مؤمن و انقلابی داشته باشد و فراتر از شعارها، پای درد دل های مردم بنشیند و از ظرفیت عظیم دولت برای حل مشکلات آن ها استفاده کند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha