جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
بسیج اساتید تهران سردار سلیمانی

حوزه/رئیس سازمان بسیج مستضعفین کشور گفت: حضور حداکثری در انتخابات پیش رو وظیفه شرعی است و القای روحیه ناامیدی و ادعای ما «نمی توانیم»، مصداق کامل جریان نفوذ است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه در تهران، سردار غلامرضا سلیمانی، رئیس سازمان بسیج مستضعفین کشور، روز سه شنبه در نشست بصیرتی اساتید و نخبگان بسیجی حوزه علمیه تهران که با رعایت شیوه نامه های بهداشتی برگزار شد، در سخنانی به تشریح عملکرد دشمن برای تحریف و انحراف انقلاب اسلامی پرداخت و عدم تحقق دولت اسلامی را مهمترین راهبرد دشمن دانست.

رئیس سازمان بسیج کشور با اشاره به ظرفیت های عظیم  جمهوری اسلامی، ادامه داد: در صورت تحقق دولت اسلامی مردم در آسایش و رفاه ذیل سایه اسلام زندگی خواهند کرد، چرا که در گام دوم انقلاب مهمترین موضوع به میدان آوردن و بها دادن به مردم است که موجب شکوفایی ظرفیت های کشور خواهد شد.

سردار سلیمانی تاکید کرد: پیشرفت های نظامی و امنیتی  جمهوری اسلامی باعث شد تا غرب به شکست خود اذعان داشته باشد و لحن صحبت کشورهایی همچون عربستان هم تغییر یابد و این پیروزی نبود جز با فداکاری و مقاومت مردم؛ این مقاومت و فداکاری ها دوباره نیز با حضور و مشارکت حداکثری در انتخابات ان‌شاءالله خود را نشان خواهد داد.

سردار سلیمانی تصریح کرد: نارضایتی مردم از وضع معیشت به حق و به جا است، دشمنان هم بر پایه همین موضوع بر طبل عدم مشارکت در انتخابات می کوبند. دوستان داخلی متمایل به غرب بگویند کدام کشور مسلمان وجود دارد که در آغوش آمریکا رفته باشد و پیشرفت و آرامش نصیبش شده باشد.

وی با تشریح تبعیت سیاست اقتصاد لیبرالی توسط دولت های جمهوری اسلامی، بیان کرد: عزت مردم به عدم وابستگی به اقتصاد لیبرالی است و دشمنان می دانند اگر دولت انقلابی محقق شود اقتصاد اسلامی  را جایگزین اقتصاد لیبرال خواهند نمود و موجبات عزت مردم را در پی خواهد داشت.

رئیس بسیج مستضعفین کشور ضمن تجلیل و تعظیم اساتید و نخبگان بسیجی حوزه علمیه استان تهران گفت: ظرفیت روشنگری بالای روحانیت موجب خشم دشمنان انقلاب در داخل و خارج شده است تا زمانیکه روحانیت در متن مردم اقدام به بصیرت افزایی کند دشمنان به آرزوهای خود نخواهند رسید.

انتهای پیام   ۳۱۳/۱۷

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha