پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
آیین کلنگ زنی مسجد چهارده معصوم شرف آباد

حوزه/نماینده ولی‌فقیه در کهگیلویه و بویراحمد بر مشارکت مردم برای ساخت مسجد در منطقه شرف آباد یاسوج تاکید کرد.

به گزارش خبرگزاری «حوزه»از یاسوج، آیین کلنگ زنی مسجد چهارده معصوم شرف آباد علیا یاسوج به متراژ ۸۹۰ متر با حضور حجت الاسلام و المسلمین سید نصیر حسینی و دیگر مسئولین استانی برگزار شد.

حجت الاسلام و المسلمین حسینی در این آیین با اشاره به اینکه گاهی فردی پول دارد اما در مسیر خیر هزینه نمی‌کند، گفت: مسجد خانه خدا است و چه زیباست انسان، بانی خانه خدا باشد، حتما برای بانیان کار خیر در بهشت خانه‌های زیبا ساخته می‌شود.

نماینده ولی‌فقیه در کهگیلویه و بویراحمد خطاب به خیرین این حرکت خیرخواهانه افزود: حتما خداوند به شما عنایت کرده و در گذشته شما، پدران و مادران خوبی بودند  که توانستید این کار ارزشمند و این خیر بزرگ را انجام دهید.

وی با بیان اینکه منطقه شرف‌آباد یک منطقه مسکونی است و خانوارهای زیادی اینجا هستند، گفت: البته تاکنون در این منطقه چنین اقدامی نشده بود و مسجد و حسینیه‌ای احداث نشده بود که می‌طلبد از خیرین تقدیر و تشکر کنم.

امام جمعه یاسوج بیان کرد: خیرین تدابیر لازم برای آغاز احداث این مسجد را اندیشیده و با فروش یک قطعه زمین مبلغی پول تامین شده  اما چون مساحت مسجد بالغ بر ۹۰۰ متر است همه پای کار بیایند و به بانیان کمک کنند.

وی با بیان اینکه هیات امنای این مسجد تشکیل شود،افزود: هیات امناء با مردم ارتباط داشته باشند و کمک‌های مردم برای احداث مسجد را جمع‌آوری کنند، مسئولان هم در حد توان کمک کنند.

امام جمعه یاسوج در پایان خاطرنشان کرد: نگهداری این مکان بر عهده خود مردم باشد تا آسیب و خسارتی به این مکان مقدس وارد نشود.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha