سه‌شنبه ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۱ شوال ۱۴۴۵ | Apr 30, 2024
تجدید میثاق طلاب جدیدالورود حوزه علمیه خوزستان با شهدای گمنام

حوزه/ حجت‌الاسلام حبیب پور، لازمه روی کار آمدن دولتی قوی و کارآمد را تقویت بینش سیاسی مردم دانست و گفت: قطعاً باید برای حضور حداکثری تلاش کرد، اما علاوه بر آن باید این حضور همراه با بصیرت و بینش سیاسی باشد که نتیجه آن، منجر به روی کار آمدن دولتی قوی و کارآمد شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در خوزستان، دومین همایش بصیرتی «حضور حداکثری در انتخابات» با محوریت طلاب، روحانیون و دانشجویان در مسجد جامع شهر شهید شرافت برگزار شد.

در این مراسم حجت‌الاسلام حبیب پور، امام جمعه شهرستان شوشتر، ضمن تقدیر و تشکر از بانیان و برگزار کنندگان این همایش به تبیین فرمایشات مقام معظم رهبری در خصوص شاخصه‌های انتخاب اصلح پرداخت و مهم‌ترین هدف از این انتخابات را حضور حداکثری آحاد مردم پای صندوق‌های رأی دانست.

وی با تأکید بر اینکه رمز پیروزی جریان انقلابی در انتخابات، تبلیغ حداکثری و تبیین ملاک‌ها و معیارهای نامزد اصلح است، گفت: برای تغییر به نفع مردم باید گفتمان جبهه انقلاب را در جامعه ترویج کنیم.

حجت‌الاسلام حبیب پور، با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری، مبنی بر حضور آگاهانه مردم پای صندوق‌های رأی، تصریح کرد: قطعاً باید برای حضور حداکثری تلاش کرد، اما علاوه بر آن باید این حضور همراه با بصیرت و بینش سیاسی باشد که نتیجه آن، منجر به روی کار آمدن دولتی قوی و کارآمد شود.

انتهای پیام./

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha