دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 29, 2024
انتخابات 1400

حوزه/ هادی سیاسی سپاه نینوا استان گلستان بیان کرد: سردمداران آمریکا و اسرائیل یکی از موانع تسلط به جهان را کشور ایران می دانند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از گرگان، نشست روشنگری و بصیرتی در مدرسه علمیه خاتم الاوصیاء(عجل الله تعالی فرجه الشریف) فاضل آباد استان گلستان با حضور آقای سلیمان دوست، هادی سیاسی سپاه نینوای استان گلستان در جمع طلاب و بانوان شهر و بخش کمالان برگزار شد.

وی با بیان این نکته که باید کسی را به عنوان رئیس جمهور انتخاب کنیم که با احیاء سبک زندگی اسلامی ما را به ظهور نزدیک کند، افزود: دشمن برای نابودی انقلاب اسلامی در حوزه معنوی سرمایه‌گذاری می‌کند.

هادی سیاسی سپاه نینوای استان گلستان افزود: موقعیت حساس و استراتژیک ایران در منطقه خاورمیانه برای کشورهای غربی بسیار حائز اهمیت است که با راه اندازی ۲۳۲ کانال فارسی زبان در موقعیت‌های بحرانی مانند انتخابات و... ۲۰ ساعت از برنامه‌های این کانال‌ها را در خصوص سرنوشت انتخابات و تهیّج و تحریک احساسات مردم ایران می‌پردازند.

آقای سلیماندوست اشاره‌ کرد: در طول تاریخ، دشمنان انقلاب از ترفندهای مختلف مانند؛ جنگ نظامی، تهاجم فرهنگی، جنگ اقتصادی، محاصره اقتصادی، تحریم برای زمین‌گیرکردن ایران استفاده کردند ولی به همت مردانی همچون سردار سلیمانی ایستادگی و اقتدار و عزت ایران و ایرانیان روزافزون شد.

وی اضافه کرد: دشمنان بعد از ناامیدی از ترفندهای گذشته بهترین راه براندازی انقلاب را جریان رفراندوم و عدم شرکت در همه پرسی دانسته و برای عدم شرکت مردم در پای صندوق رای از هیچ تلاشی فرو گذاری نمی‌کنند.

هادی سیاسی سپاه نینوای گلستان اذعان‌ کرد: سردمداران آمریکا و اسرائیل یکی از موانع  تسلط به جهان را کشور ایران می دانند زیرا فرمانده حماس بعد از پیروزی در مقابل رژیم غاصب صهیونیست در نامه ای از مقام معظم رهبری(مدظله العالی) تشکر می کند، امروز جهانیان می دانند که برای رسیدن به اقتدار باید پیرو انقلاب اسلامی باشند.

آقای سلیماندوست با بیان این نکته که شور در انتخابات نماد اقتدار و امنیت ملی و توسعه و پیشرفت هست، خاطرنشان کرد: دعوت به حضور حداکثری یکی از مسئولیت ها و رسالت های طلاب است.

وی افزود: عدم سرسپردگی به کشورهای بیگانه، مدیریت اسلامی جهت آماده سازی ظهور، تلاش جهت خدمت رسانی و حل مشکلات معیشتی و اقتصادی و فرهنگی حتی خارج از چهارچوب وظیفه از خصوصیات فرد اصلح هست.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha